Νέα στάση εργασίας στα τρόλεϊ
Νέα ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό.
Νέα ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό.
Χωρίς τρόλεϊ θα είναι η Αθήνα την Τετάρτη για πέντε ώρες.
Χάος αναμένεται να επικρατήσει τη Δευτέρα καθώς τα σωματεία εργαζομένων σε μετρό, ηλεκτρικό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ προχωρούν σε 24ωρη απεργία, αντιδρώντας στο πολυνομοσχέδιο.
Χάος αναμένεται να δημιουργηθεί αύριο στην Αθήνα καθώς μετρό και τρόλεϊ κήρυξαν 24ωρη, αντιδρώντας στο πολυνομοσχέδιο, που κατατέθηκε στη Βουλή και περνά προς ψήφιση τη Δευτέρα. Πλοία και εφημερίδες επίσης "προχωρούν" σε ανάλογες κινήσεις ενώ οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία αναμένεται να αποφασίσουν σήμερα για το πώς θα κινηθούν.
Ακινητοποιημένα θα είναι τα τρόλεϊ την Παρασκευή, 12 Ιανουαρίου, λόγω της 24ωρης απεργίας που αποφάσισε η Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ, αντιδρώντας στην ψήφιση του πολυνομοσχεδίου.
Δίκτυο Wi fi θα αποκτήσουν 2.030 οχήματα του ΟΑΣΑ (λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ).
Νέα ταλαιπωρία περιμένει το επιβατικό κοινό της Αθήνας, αφού η πρωτεύουσα θα μείνει χωρίς τρόλεϊ την Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου, από τις 9 πμ έως τις 9 μμ.
Από τις 11:00 έως τις 17:00.
Λόγω συνέλευση εργαζομένων.
Δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο Αθήνα – Άνω Λιόσια – Αθήνα.
Ποιες ώρες θα τραβήξουν χειρόφρενο οι οδηγοί.
Ποιες ώρες δεν θα βρίσκονται στους δρόμους.