Με το εθνόσημο στους επόμενους αγώνες Τσιτσιπάς και Σάκκαρη - Γιατί δεν το φορούσαν
Τσιτσιπάς Σάκκαρη: Μεγάλη συζήτηση προκλήθηκε για το γεγονός ότι οι δύο αθλητές δεν έφεραν το εθνόσημο. Γιατί έγινε αυτό.
Τσιτσιπάς Σάκκαρη: Μεγάλη συζήτηση προκλήθηκε για το γεγονός ότι οι δύο αθλητές δεν έφεραν το εθνόσημο. Γιατί έγινε αυτό.
Το τένις, σπάνια είχε έναν κορυφαίο παίκτη από την Ελλάδα. Τώρα, έχει δύο, με τον Στέφανο Τσιτσιπά και την Μαρία Σακκάρη να έχουν πλέον τις υψηλότερες θέσεις στην καριέρα τους.
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς, ανέβηκε ακόμη ένα σκαλοπάτι προς την κορυφή και βρίσκεται, πλέον, στο Νο6 της παγκόσμιας κατάταξης. Στο Νο29 από σήμερα (20/5) βρίσκεται η Μαρία Σάκκαρη.
Τσιτσιπάς - Σάκκαρη: Το ελληνικό δίδυμο νίκησε στο πλαίσιο του Β΄ ομίλου με 2-1 σετ την ομάδα της Ελβετίας, η οποία πήρε το «εισιτήριο» για τον τελικό της διοργάνωσης.
Μετά από 17 χρόνια η Ελλάδα θα εκπροσωπηθεί και πάλι στο Hopman Cup και μάλιστα με τους δύο κορυφαίους αθλητές της. Όπως έγινε γνωστό από την ίδια την διοργάνωση, η διεύθυνση του τουρνουά έκανε δεκτό το αίτημα των Στέφανου Τσιτσιπά και Μαρίας Σάκκαρη, ώστε να αγωνιστούν ως ελληνική ομάδα στην διοργάνωση του 2019.