Ζαχαράκη: Δεν θα σταματήσουμε να ενισχύουμε την ειδική αγωγή
Το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης επισκέφθηκε, σήμερα το μεσημέρι, η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφία Ζαχαράκη, στο πλαίσιο περιοδείας της σε σχολεία στον Έβρο.