Τεχνολογία

Facebook: Απάντηση στις κατηγορίες περί στοχευμένων διαφημίσεων σε χρήστες

Facebook: Απάντηση στις κατηγορίες περί στοχευμένων διαφημίσεων σε χρήστες
Σύμφωνα με ερευνητικό έγγραφο, το οποίο αναφερθεί σε δημοσίευμά της αυστραλιανής εφημερίδα "The Australian", το Facebook χρησιμοποιεί την συναισθηματική κατάσταση των εφήβων χρηστών για να προβάλει σχετικές διαφημίσεις.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC, το Facebook επιβεβαίωσε ότι τα πορίσματα της έρευνας που είχε διεξαγάγει τα διοχέτευσε σε διαφημιστικές εταιρείες, τονίζοντας ωστόσο ότι το κείμενο της αυστραλιανής εφημερίδας ήταν «παραπλανητικό».

«Το Facebook δεν προσφέρει εργαλεία για να στοχεύει ανθρώπους με βάση τη συναισθηματική τους κατάσταση», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης.

«Η ανάλυση που διεξήγαγε ένας Αυστραλός ερευνητής είχε σκοπό να βοηθήσει τους διαφημιστές να καταλάβουν πώς εκφράζονται οι άνθρωποι στο Facebook.

Δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ για διαφημιστικούς σκοπούς και βασίστηκε σε δεδομένα που είναι ανώνυμα και συγκεντρωτικά.

Το Facebook χρησιμοποιεί μια συγκεκριμένη διαδικασία για την εξέταση των ερευνών που διεξάγουμε.

Στη συγκεκριμένη έρευνα δεν ακολουθήθηκε αυτή τη διαδικασία και εξετάζουμε τις λεπτομέρειες ώστε να διορθώσουμε το λάθος».

Σύμφωνα με την Australian, την έκθεση διάβασαν διαφημιστές που εργάζονται σε μεγάλες τράπεζες της χώρας αυτής, ενώ συγγραφείς είναι τα στελέχη του Facebook Ντέιβιντ Φερνάντεζ και ‘Αντι Σιν.

Στο έγγραφο αναφέρεται ότι το Facebook έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί φωτογραφίες και άλλες αναρτήσεις χρηστών οι οποίοι μπορεί να νιώθουν «αγχωμένοι», «ηττημένοι», «ανήσυχοι», «νευρικοί», «ηλίθιοι», «συγκλονισμένοι», «ανόητοι» ή «αποτυχημένοι».

Η έρευνα κάλυπτε τους χρήστες του Facebook μόνο στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.

Το Facebook έχει δεχτεί στο παρελθόν έντονες κριτικές σχετικά με την εκμετάλλευση των αναρτήσεων των χρηστών για ερευνητικούς σκοπούς.

Το 2014 είχε αποκαλυφθεί πως η εταιρεία είχε δείξει σκόπιμα συγκεκριμένο περιεχόμενο σε 70.000 χρήστες ώστε να διαπιστωθεί εάν θα μπορούσαν να χειραγωγηθούν τα συναισθήματά τους, αναφέρει στο δημοσίευμά του το BBC.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments