Συνεχίζει να ”μαίνεται” ο πόλεμος μεταξύ του ΤΑΠ ΠΑΟΚ και του Χόρχε Ελγκέτα, μετά την ανακοίνωση του ”δικεφάλου” για τη λύση της συνεργασίας του με τον Λατίνο τεχνικό.
Οι δύο πλευρές έχουν προχωρήσει σε ανταλλαγή ”καυστικών” ανακοινώσεων και μηνυμάτων, με τη μία πλευρά να τίθεται ”ανοιχτά” κατά της άλλης, δημιουργώντας μια ένταση η οποία δεν φαίνεται πως θα κοπάσει σύντομα.
Ο Ελγκέτα θέλησε να δώσει συνέχεια στο θέμα, τοποθετούμενος μέσω instagram: ”Ακούω πολλά πράγματα, σίγουρα η αιτία είναι το παιχνίδι κόντρα στον Εθνικό Αλεξανδρούπολης. Μπορείτε να δείτε πως έπαιξαν οι παίκτες και ότι λέω αλήθεια”, ανέφερε χαρακτηριστικά.
