Στο τιμόνι του τριφυλλιού παραμένει ο Ανδρεόπουλος και τη σεζόν 2023-24
Ο Παναθηναϊκός ανακοίνωσε την παραμονή του Δημήτρη Ανδρεόπουλου και τη νέα σεζόν στο τριφύλλι με τον Έλληνα τεχνικό να γίνεται ο μακροβιότερος προπονητής στον πάγκο της ανδρικής ομάδας βόλεϊ του συλλόγου.