Πολιτική

Κυριάκος Μητοστάκης: Είναι αδιανόητο να μένει η Αθήνα χωρίς λεωφορεία

Κυριάκος Μητοστάκης: Είναι αδιανόητο να μένει η Αθήνα χωρίς λεωφορεία
«Οι συνελεύσεις αυτές πρέπει να γίνονται τα ΣΚ κι όχι σε ώρες αιχμής. Είναι από αυτά που θα αλλάξουμε αμέσως», έγραψε ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης.

Την έντονη ενόχλησή του για τη στάση εργασίας των υπαλλήλων του ΟΑΣΑ εξέφρασε μέσω Twitter ο Κυριάκος Μητσοτάκης, προαναγγέλλοντας αλλαγές σε περίπτωση που το κόμμα του γίνει κυβέρνηση. 

«Είναι αδιανόητο να μένει η Αθήνα χωρίς λεωφορεία από τις 11 ως τις 6 μμ και να ταλαιπωρούνται οι πολίτες επειδή οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΑ κάνουν εκλογοαπολογιστική συνέλευση. Οι συνελεύσεις αυτές πρέπει να γίνονται τα ΣΚ κι όχι σε ώρες αιχμής. Είναι από αυτά που θα αλλάξουμε αμέσως», έγραψε ο πρόεδρος της ΝΔ.