Ολυμπιακός: Παρελθόν και ο Τιλί
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ενημέρωσε επίσημα πως έκανε χρήση του όρου για opt out που υπήρχε στο συμβόλαιο του Κιμ Τιλί.
Ο Τιλί είχε υπογράψει, πέρσι το καλοκαίρι, συμβόλαιο 1+1 έτους και οι Πειραιώτες, σε συνεννόηση με τον Ντέιβιντ Μπλατ, αποφάσισαν να μην ενεργοποιήσουν τον δεύτερο χρόνο
Έτσι, ο πρώην παίκτης της Μπασκόνια θα ψάξει όπως αναμενόταν τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ενημέρωσε τον Κιμ Τιλί ότι θα κάνει χρήση του όρου opt out που έχει στο συμβόλαιο του. Του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα του. #OlympiacosBC #WeAreOlympiacos pic.twitter.com/49SmRj25I6
— Olympiacos B.C. (@olympiacosbc) July 4, 2018
Το «ευχαριστώ» του Τιλί στον Ολυμπιακό
Ο Γάλλος φόργουορντ έστειλε το αποχαιρετιστήριο μήνυμα μέσω social media όπου έγραψε:
«Θέλω να ευχαριστήσω τον Ολυμπιακό για την ευκαιρία και να ευχηθώ τα καλύτερα στους προπονητές, τους συμπαίκτες μου, το ιατρικό τιμ και τους οπαδούς για την υποστήριξη. Θα τα πούμε!».