Ελλάδα

Απεργία: Χωρίς τραμ την Παρασκευή η Αττική

Απεργία: Χωρίς τραμ την Παρασκευή η Αττική
Απεργία: Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι των τραμ από τις 10:00 το πρωί ως τις 14:00 το μεσημέρι την Παρασκευή.

Απεργία: Στάση εργασίας θα πραγματοποιηθεί στο τραμ την ερχόμενη Παρασκευή, 14 Ιουνίου. Συγκεκριμένα, τα τραμ θα παραμείνουν ακινητοποιημένα από τις 10:00 το πρωί έως τις 14:00 το μεσημέρι. Η στάση εργασίας γίνεται λόγω έκτακτης γενικής συνέλευσης που αποφάσισε το ΔΣ του Σωματείου Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής.

Τραμ Αθήνας

Το τραμ (ή τροχιόδρομος) της Αθήνας είναι ένα μεταφορικό μέσο σταθερής τροχιάς στην Αθήνα. Με τη σημερινή του μορφή, το τραμ υπάρχει στην Αθήνα από το 2004. Πρωτοεμφανίστηκε όμως στην πόλη το 1882 με τη μορφή ιππήλατων οχημάτων. Το 1908 κυκλοφόρησαν τα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα. Σταδιακά, το δίκτυο τραμ έφθασε τις 21 γραμμές. Η λειτουργία του όμως σταμάτησε το 1960, όταν τα τραμ αντικαταστάθηκαν από ηλεκτροκίνητα λεωφορεία (τρόλλεϋ) και θερμικά λεωφορεία.

Το σύγχρονο τραμ διαθέτει τρεις γραμμές. Οι δύο από αυτές, έχοντας αρχικά κοινή πορεία, συνδέουν το κέντρο της Αθήνας, μέσω Νέου Κόσμου και Νέας Σμύρνης, με το Παλαιό Φάληρο, και από εκεί, ακολουθούν χωριστές, αλλά παραλιακές διαδρομές, με τη μία γραμμή να κατευθύνεται προς το Νέο Φάληρο, και την άλλη προς τη Βούλα. Η τρίτη γραμμή συνδυάζει τα παραλιακά τμήματα των άλλων δύο, συνδέοντας απευθείας το Νέο Φάληρο με τη Βούλα.

Το σύγχρονο δίκτυο τραμ της Αθήνας διαθέτει τρεις γραμμές:

  • ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ: Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (Σ.Ε.Φ.) – Ασκληπιείο Βούλας
  • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ: Σύνταγμα – Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (Σ.Ε.Φ.) ( Προσωρινά Κασομούλη – Στάδιο Ειρήνης και φιλίας λόγω έργων)
  • ΠΛΑΤΩΝΑΣ: Σύνταγμα – Ασκληπιείο Βούλας ( Προσωρινά Κασομούλη – Ασκληπιείο Βούλας λόγω έργων, διάρκεια γραμμής 1 ώρα, η μεγαλύτερη από τις γραμμές του τραμ Αθήνας).

Οι Γραμμές 4 και 5 έχουν ένα κοινό τμήμα, από την στάση «Κασομούλη» (Σύνταγμα) μέχρι την παραλία, στην περιοχή του Παλαιού Φαλήρου (στάση «Μουσών»). Από το σημείο αυτό, και οι δύο κινούνται παραλιακά, μόνο που η πρώτη γραμμή (Κασομούλη – Σ.Ε.Φ.) στρίβει προς τα βορειοδυτικά και κατευθύνεται προς το Νέο Φάληρο, περνώντας από το Δέλτα Φαλήρου, τις Τζιτζιφιές και το Μοσχάτο, ενώ η άλλη (Κασομούλη – Ασκληπιείο Βούλας), με κατεύθυνση νοτιοανατολική, φθάνει μέχρι τη Βούλα, αφού περάσει από το Καλαμάκι, το Ελληνικό και τη Γλυφάδα. Η Γραμμή 3 ακολουθεί μία παραλιακή διαδρομή, από το Νέο Φάληρο μέχρι τη Βούλα, συνδυάζοντας τα δύο χωριστά παραλιακά τμήματα των δύο πρώτων γραμμών.

Με την εφαρμογή τραμολωρίδων όπως στην Αρδηττού, μπορούν να γίνουν οι εξής μειώσεις χρόνων: Σύνταγμα-Ασκληπιείο από 1 ώρα σε 45 λεπτά, Σύνταγμα-ΣΕΦ από 45 σε 35 λεπτά και ΣΕΦ-Ασκληπιείο από 43 σε 33 λεπτά. Επίσης την χειμερινή περίοδο, υπάρχει σχεδιασμός για τοπικά δρομολόγια από Σύνταγμα προς Παλαιό Φάληρο ή Άλιμο.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments