Lifestyle

Power of Love: Στα ίδια επίπεδα η τηλεθέαση – Τα νούμερα που σημείωσε ο τελικός

Power of Love: Στα ίδια επίπεδα η τηλεθέαση – Τα νούμερα που σημείωσε ο τελικός
Αυλαία για το Power of Love, δίχως μεγάλες ανατροπές στα νούμερα τηλεθέασης. Τι σημείωσαν τα "μηχανάκια" της Nielsen.

Power of Love ήταν και… πάει. Η δεύτερη έκδοση του ριάλιτι αγάπης έριξε αυλαία την Παρασκευή, με τους Παύλο Παπαδόπουλο και Άννα Ελευθερίου να φτάνουν μέχρι το φινάλε, κερδίζοντας το ποσό των 10.000 ευρώ έκαστος. Έπειτα από αρκετούς μήνες συγκρούσεων, ερώτων, τακτικών και… μηχανορραφιών, το πρότζεκτ του Acun Ilicali έλαβε τέλος και είναι πολύ δύσκολο, έως απίθανο να το δούμε στις οθόνες μας και τη νέα σεζόν.

Σε γενικές γραμμές, ο κόσμος δεν “αγκάλιασε” το πρότζεκτ που μεταδόθηκε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Τόσο το Power of Love, όσο και το Survivor, είδαν τους τηλεθεατές να γυρίζουν την πλάτη, προτιμώντας προγράμματα όπως το MasterChef, ή ακόμη και ελληνικές σειρές όπως το “Τατουάζ”. Κι αν για το Survivor, που ρίχνει αυλαία στα τέλη του μήνα, τα πράγματα βελτιώθηκαν κάπως, για το Power of Love η κατάσταση παρέμεινε στάσιμη, ακόμη και στο επεισόδιο του τελικού. Η τηλεθέαση κινήθηκε στα γνωστά, για το ριάλιτι, επίπεδα, όπως φανερώνουν οι μετρήσεις της Nielsen.

Power of Love: Τα νούμερα που σημείωσε ο τελικός

Ο τελικός είχε διάρκεια περίπου 3 ώρες και 45 λεπτά και σε αυτό το διάστημα η τηλεθέαση του reality της αγάπης κινήθηκε στα συνηθισμένα -για φέτος- ποσοστά. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το Power of Love σημείωσε ποσοστό 14,2% στο γενικό και 14,6% στο δυναμικό κοινό. Την ώρα της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων η τηλεθέαση έφτασε έως το 21,6%.

Η ανακοίνωση της Μαρίας Μπακοδήμου

Πριν από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, η Μαρία Μπακοδήμου θέλησε να κάνει σχόλιο σχετικά με την πορεία του ριάλιτι αγάπης. Συγκεκριμένα, η παρουσιάστρια τόνισε ότι η χρονιά ήταν διαφορετική σε σχέση με πέρσι και το «πείραμα» είχε άλλα αποτελέσματα. Ενδεικτικά ανέφερε ότι την περασμένη σεζόν υπήρξαν περισσότεροι έρωτες, ενώ φέτος, έδωσαν τη θέση τους στις ίντριγκες και στη μάχη στρατηγικής.

«Ήταν μία πολύ διαφορετική χρονιά. Το κοινωνικό μας πείραμα είχε άλλα αποτελέσματα. Πέρσι είχαμε περισσότερους έρωτες, φέτος είχαμε περισσότερη ίντριγκα και στρατηγικές. Πολύ σασπένς και εκπλήξεις», ανέφερε χαρακτηριστικά η Μαρία Μπακοδήμου.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments