Οδηγός

ΣΕΠΕ: Λειτουργούν κανονικά οι υπηρεσίες για καταγγελίες

ΣΕΠΕ: Λειτουργούν κανονικά οι υπηρεσίες για καταγγελίες
ΣΕΠΕ: Κανονικά λειτουργούν οι υπηρεσίες του ΣΕΠΕ για υποδοχή καταγγελιών. Όπως έκανε γνωστό το υπουργείο Εργασίας το Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας δέχεται κανονικά καταγγελίες που αφορούν σε μη τήρηση των κανόνων της εργατικής νομοθεσίας.

Κανονικά λειτουργούν οι υπηρεσίες του ΣΕΠΕ για υποδοχή καταγγελιών. Όπως έκανε γνωστό το υπουργείο Εργασίας το Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας δέχεται κανονικά καταγγελίες που αφορούν σε μη τήρηση των κανόνων της εργατικής νομοθεσίας. Οι καταγγελίες μπορούν να γίνονται μέσω του Ενιαίου Κέντρου Εξυπηρέτησης του Πολίτη 1555 ή απευθείας στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΣΕΠΕ, μέσω του δικτυακού τόπου του Σώματος (https://www.sepenet.gr/liferayportal/2).

Σε κάθε περίπτωση, οι καταγγελίες καταχωρίζονται άμεσα από τους Επιθεωρητές Εργασίας στο Πληροφοριακό Σύστημα του ΣΕΠΕ και διαβιβάζονται στη συνέχεια στα αρμόδια Τμήματα για τη διενέργεια των ελέγχων. Σημειώνεται ότι χθες Τρίτη 25 Ιανουαρίου ο ΣΕΠΕ έλαβε 52 κλήσεις για καταγγελίες, ενώ μέχρι σήμερα είχε λάβει άλλες 31.

Πως θα πληρωθούν οι εργαζόμενοι σε περιοχές που ανεστάλη η λειτουργία των επιχειρήσεων

Το υπουργείο Εργασίας έκανε γνωστό πως θα πληρωθούν οι εργαζόμενοι σε περιοχές όπου ανεστάλη η λειτουργία ιδιωτικών επιχειρήσεων. Οι εργαζόμενοι θα πληρωθούν για τις 2 μέρες (25/1 και 26/1), κανονικά από τους εργοδότες τους. Οι εργοδότες- επιχειρήσεις για τις 2 αυτές ημέρες απαλλάσσονται από την καταβολή των εργατικών και εργοδοτικών εισφορών, οι οποίες θα καλυφθούν από τον κρατικό προϋπολογισμό. Τη σχετική νομοθετική ρύθμιση θα προωθήσει τις επόμενες μέρες το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments