Διεθνή

Γερμανία: Εγκαθιστά πλωτούς σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής ντίζελ

Γερμανία: Εγκαθιστά πλωτούς σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής ντίζελ

Πηγή Φωτογραφίας: pixabay, AET

Γερμανία: Μετά την εξασφάλιση πέντε πλωτών τερματικών σταθμών LNG, η Γερμανία διπλασιάζει τις υποδομές έκτακτης ανάγκης για να καλύψει τις ενεργειακές της ανάγκες για τον επόμενο χειμώνα

Μετά την εξασφάλιση πέντε πλωτών τερματικών σταθμών LNG, η Γερμανία διπλασιάζει τις υποδομές έκτακτης ανάγκης για να καλύψει τις ενεργειακές της ανάγκες για τον επόμενο χειμώνα: Οι πλωτοί σταθμοί ηλεκτροπαραγωγής με τη μορφή φορτηγίδων ενέργειας αναμένεται να βοηθήσουν στην εξισορρόπηση των αναγκών του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας.

Μετά την εξασφάλιση πέντε πλωτών τερματικών σταθμών LNG, η Γερμανία διπλασιάζει τις υποδομές έκτακτης ανάγκης για να καλύψει τις ενεργειακές της ανάγκες για τον επόμενο χειμώνα: Οι πλωτοί σταθμοί ηλεκτροπαραγωγής με τη μορφή φορτηγίδων ηλεκτρικής ενέργειας αναμένεται να συμβάλουν στην εξισορρόπηση των αναγκών του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας. χώρα μετά την παραίτηση της χώρας από τη χρήση της πυρηνικής ενέργειας στα τέλη του τρέχοντος έτους.

Την Δευτέρα, οι γερμανικοί φορείς εκμετάλλευσης δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας δημοσίευσαν τα αποτελέσματα μιας δοκιμής αντοχής που σχεδιάστηκε για την ανάλυση των παραμέτρων του δικτύου στο πλαίσιο του ερχόμενου χειμώνα. Παρά τις προειδοποιήσεις για πολύωρες διακοπές ρεύματος, ο Υπουργός Οικονομίας και Δράσης για το Κλίμα, Ρόμπερτ Χάμπεκ, επιβεβαίωσε την προγραμματισμένη απόσυρση της χώρας από τη χρήση της πυρηνικής ενέργειας, όπως είχε προβλεφθεί μέχρι το τέλος του 2022.

Η διατήρηση ενός σταθερού δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας απαιτεί μια σταθερή πράξη εξισορρόπησης για να καταστεί δυνατός ο συγχρονισμός του συστήματος και να αποφευχθούν διακοπές.

Όμως, όπως σχολιάζουν οι αναλυτές, η Γερμανία έχει μείνει πίσω στην απαραίτητη επέκταση του δικτύου εδώ και χρόνια.

Η επέκταση των δυνατοτήτων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και η επέκταση του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας έχουν επιβραδυνθεί τα τελευταία χρόνια και αυτό είχε ιδιαίτερα αρνητικό αντίκτυπο στο νότο της χώρας», εξήγησε ο Χάμπεκ.

Το χάσμα μεταξύ Βορρά και Νότου είναι εντυπωσιακό. Στο νότο, όπου η ζήτηση είναι μεγαλύτερη, υπάρχουν πολλοί πυρηνικοί σταθμοί και σταθμοί παραγωγής φυσικού αερίου, ενώ στο βορρά, όπου η ζήτηση είναι χαμηλότερη, η παραγωγή ενέργειας κυριαρχείται από την αιολική ενέργεια.

Η περιορισμένη μετάδοση της αιολικής ενέργειας από βορρά προς νότο αποτελεί εδώ και καιρό πρόβλημα για τη Γερμανία λόγω της απροθυμίας του πληθυσμού του νότου να επενδύσει στην κατασκευή νέων γραμμών μεταφοράς.

Ως αποτέλεσμα, το νότιο τμήμα του δικτύου αντιμετωπίζει δυσκολίες ακόμη και όταν η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας στο Βορρά είναι υψηλή. Εάν συμβεί αυτό, η Γερμανία μπορεί να χρειαστεί να ενεργοποιήσει εκ νέου τους δύο πυρηνικούς σταθμούς της στον νότο, όπως ανακοίνωσε ο Χάμπεκ τη Δευτέρα.

Σε ένα σενάριο όπου η αιολική και η ηλιακή ενέργεια είναι περιορισμένη, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ενεργειακές φορτηγίδες αντί του εναπομείναντος πυρηνικού σταθμού στο βορρά, εξήγησε ο υπουργός Habeck.

Πώς θα μπορούσε η Γερμανία να καταλήξει να αντικαταστήσει την παραγωγή πυρηνικής ενέργειας χαμηλών εκπομπών άνθρακα με μια πιο ρυπογόνο εναλλακτική λύση όπως το ορυκτό καύσιμο;

Η απάντηση βρίσκεται στον νόμο που κυρώνει τον περιορισμό της χρήσης πυρηνικής ενέργειας, ο οποίος ορίζει ότι πρέπει να χρησιμοποιούνται τεχνολογίες χαμηλότερου κινδύνου εάν υπάρχουν, εξήγησε εκπρόσωπος του υπουργείου. Και έτσι οι ενεργειακές φορτηγίδες φαίνεται να είναι η προτιμώμενη επιλογή της κυβέρνησης.

Τι ακριβώς είναι λοιπόν αυτές οι ενεργειακές φορτηγίδες; Το παλαιότερο από αυτά τα «powerships» κατασκευάστηκε το 1931 με τη μετατροπή ενός πλοίου σε πλωτό εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας. Η ιδέα βασίστηκε στην ιδέα της αγκυροβόλησης του πλοίου κοντά σε μια περιοχή που πάσχει από διακοπή ρεύματος προκειμένου να αποκατασταθεί.

Αυτή η ιδέα συνεχίζει να εφαρμόζεται ακόμα και σήμερα. Στη δεκαετία του 1990, αυτός ο μηχανισμός έγινε μια προτιμώμενη εναλλακτική λύση για την παροχή ενέργειας στις αναπτυσσόμενες χώρες.

Οι πλούσιες σε πετρέλαιο χώρες όπως η Βενεζουέλα μπόρεσαν να μισθώσουν τέτοια πλοία, εκμεταλλευόμενοι το εγχώριο πετρέλαιο για να τα χρησιμοποιήσουν για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, «παρέχοντας έτσι πρόσβαση σε γρήγορη, οικονομικά προσιτή και αξιόπιστη ηλεκτρική ενέργεια», όπως το θέτει. βιομηχανία. Ωστόσο, ο διαθέσιμος αριθμός αυτών των σκαφών παραμένει περιορισμένος.

Ορισμένες εκτιμήσεις ανεβάζουν τον αριθμό τους παγκοσμίως σε πάνω από 75. Η Power Barge Corp με έδρα το Τέξας ισχυρίζεται ότι διαθέτει 22 πλοία που λειτουργούν με πετρέλαιο και άλλα 25 με φυσικό αέριο. Η Carpoërship, από την πλευρά της, εκμεταλλεύεται περισσότερες από 30 φορτηγίδες που παράγουν ηλεκτρική ενέργεια και υπόσχεται επιχειρησιακή ετοιμότητα εντός 60 ημερών.

Τα περισσότερα από αυτά βρίσκονται σε αναπτυσσόμενες χώρες. Η Karpowership αναφέρει την Κούβα, τη Σενεγάλη και την Ινδονησία μεταξύ των συνεχιζόμενων έργων τους. Το 2008, η εταιρεία ανέπτυξε τρία πλοία στο Ιράκ, καλύπτοντας το 15% των αναγκών ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας.

Η Ευρώπη αντιμετωπίζει μια ενεργειακή έκτακτη ανάγκη σήμερα και για κάθε 100 ME ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται από αυτά τα πλοία χάρη στη χρήση πετρελαίου, μπορούν να εξοικονομηθούν περίπου 400 εκατομμύρια ευρώ ετησίως», προσθέτουν.

Η γερμανική κυβέρνηση δεν έχει σχολιάσει μέχρι στιγμής από πού θα προέρχονται τα πλοία που θα αντικαταστήσουν τον πυρηνικό σταθμό.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments