Τηλεφώνημα για βόμβα στα κεντρικά γραφεία της Νέας Δημοκρατίας
Πηγή Φωτογραφίας: Eurokinissi (Αρχείου)
Συναγερμός σήμανε στις Αρχές το απόγευμα της Τετάρτης (3/5) έπειτα από τηλεφώνημα για βόμβα στα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας στην Πειραιώς. Η αστυνομία προχώρησε σε άμεση εκκένωση των στελεχών και εργαζομένων που ήταν στο κτήριο.

Στο σημείο αναμένεται ειδική ομάδα, που με τη βοήθεια εκπαιδευμένων σκύλων θα το ερευνήσουν το περιστατικό.