Η εταιρεία απευθύνεται σε μια γενιά που έχει προβλήματα ψυχικής υγείας Το πρωταρχικό κλειδί για την επιτυχία της Rare Beauty είναι η ποιότητα των προϊόντων της και ότι οι περισσότεροι από τους θαυμαστές της Selena ανήκουν στη Gen Z, οι οποίοι έχουν αυξημένα προβλήματα ψυχικής υγείας, ειδικά μετά την πανδημία. Ακόμη και ο ιστότοπος της Rare Beauty διαθέτει ξεχωριστό σύνδεσμο για πληροφορίες και πόρους για την ψυχική υγεία, συμπεριλαμβανομένων αρκετών άρθρων για κρίσιμα θέματα.
Η Selena Gomez έχει δημιουργήσει μια επιχείρηση που παρέχει ποιοτικά προϊόντα ενώ παράλληλα προσπαθεί να βελτιώσει αυτόν τον κόσμο. Αυτό φαίνεται πως αναγνωρίζεται από τους καταναλωτές, καθώς η Rare Beauty έγινε η 8η πιο επιτυχημένη επωνυμία ομορφιάς διασημοτήτων μετά το λανσάρισμά της, και με το εν λόγω μάρκετινγκ και τη στρατηγική της επιχείρησης, έχει γίνει μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες ομορφιάς στον κόσμο.