Ελλάδα

Ταχιάος: Όσο καθυστερούν να μπουν διόδια στη Βαρυμπόμπη οι φορολογούμενοι θα πληρώνουν ετησίως 25 εκατ.

Ταχιάος: Όσο καθυστερούν να μπουν διόδια στη Βαρυμπόμπη οι φορολογούμενοι θα πληρώνουν ετησίως 25 εκατ.

Πηγή Φωτογραφίας: ΤΑΧΙΑΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΒΟΥΛΗ ΕΠΙΚΑΙΡΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ EUROKINISSI)

Ο υφυπουργός Υποδομών σημείωσε ότι όσο καθυστερούν να μπουν διόδια στους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου, το δημόσιο καταβάλλει ετησίως 25 εκατ. ευρώ ως αποζημίωση στην παραχωρησιούχο εταιρεία

«Ο χρόνος είναι χρήμα και πολλά εξαρτώνται από αυτόν τον παράγοντα» υπογράμμισε ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος στο Συνέδριο «Green Deal Greece 2023», ενώ προανήγγειλε και εξελίξεις, άμεσα, στο θεσμικό, νομοθετικό έργο τονίζοντας ότι στα έργα «πρέπει να υπάρχουν σωστοί προϋπολογισμοί, χρηματοδότηση και να υπολογίζουμε σωστά και τον χρόνο.

Ο υφυπουργός Υποδομών κ. Νίκος Ταχιάος, αναφέρθηκε στο σύνολο των ζητημάτων που απασχολούν τον κλάδο των Υποδομών, ενώ έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στα έργα της Θεσσαλίας όπου, όπως σχολίασε, «ό,τι γίνει θα πρέπει να γίνει σε σύμπραξη με τον τοπική κοινωνία».

Σύμφωνα με τον κ. Ταχιάο, υπάρχουν ζητήματα για τα οποία πρέπει να ληφθούν άμεσα αποφάσεις, ενώ όπως τόνισε την επόμενη διετία θα υπάρξει πλήρης αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής και οι πληγείσες περιοχές στο Πήλιο σε έναν μεγάλο βαθμό θα μπορούν να δεχτούν τουρισμό. Για τα αντιπλημμυρικά, ανέφερε ότι θα προχωρήσουν στη βάση του στρατηγικού σχεδίου που εκπονείται.

Καθοριστικός παράγοντας η έγκαιρη υλοποίηση των έργων

Εξάλλου, ο υφυπουργός Υποδομών δίνοντας το πολιτικό του στίγμα υπογράμμισε ότι «πρέπει να κάνουμε μία συζήτηση αλλά κάποια στιγμή πρέπει να καταλήγουμε» και μάλιστα έφερε ως παράδειγμα το ρέμα της Ραφήνας σημειώνοντας ότι «δεν είναι δυνατόν τα έργα να γίνονται με απειλές και με την αστυνομία αλλά με συναίνεση και συμφωνία».

Επανέρχεται η συζήτηση για πλευρικά διόδια σε Αγ. Στέφανο και Βαρυμπόμπη

Εξέφρασε την πεποίθηση ότι «πρέπει να λέμε από την αρχή τα πράγματα με το όνομά τους» και έφερε για παράδειγμα την γέφυρα της Βαρυμπόμπης, όπου «πρέπει να αντικατασταθεί οπωσδήποτε». «Καταλαβαίνω ότι οι δήμαρχοι το συνδέουν με τα πλευρικά διόδια αλλά πρέπει να πούμε ότι ο φορολογούμενος πληρώνει 25 εκατ. ευρώ ετησίως στον παραχωρησιούχο για την απώλεια εσόδων όσο δεν μπαίνουν αυτά τα διόδια» πρόσθεσε.

Σχετικά με το ανεκτέλεστο των κατασκευαστικών εταιρειών ο κ. Ταχιάος τόνισε ότι «το ανεκτέλεστο πρέπει κάποια στιγμή να γίνεται εκτελεστό. Γιατί συλλέγετε, συλλέγετε, συλλέγετε. Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να υπάρχουν σωστοί προϋπολογισμοί, χρηματοδότηση και να υπολογίζουμε σωστά και τον χρόνο».

«Ο χρόνος είναι χρήμα και πολλά εξαρτώνται από αυτόν τον παράγοντα» υπογράμμισε, ενώ προανήγγειλε και εξελίξεις, άμεσα, στο θεσμικό, νομοθετικό έργο. Ερωτηθείς για την αναθεώρηση τιμών τόνισε ότι πολύ σύντομα θα προχωρήσει η στελέχωσή του Συμβουλίου.

Αναφερόμενος στην Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ο Υφυπουργός Υποδομών επισήμανε πως «το ότι υπάρχει εργολάβος σήμερα πιστώνεται στην προηγούμενη κυβέρνηση και προσωπικά στον Καραμανλή. Κάποια στιγμή πρέπει να αποφασίσουμε ότι τα έργα βγαίνουν ολοκληρωμένα και όχι για να εγγράψουμε κομματική παρακαταθήκη».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments