Ελλάδα

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Πηγή Φωτογραφίας: tripadvisor.com

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.

Με νέες εμπορικές συνεργασίες υποδέχτηκαν το 2024 τα Αττικά Πολυκαταστήματα, στοχεύοντας στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των διαθέσιμων brands τόσο σε γυναικεία όσο και σε ανδρικά είδη ένδυσης και υπόδυσης. Βασικό στόχο της διοίκησης της εταιρείας -που πλέον εντάσσεται στον όμιλο Ideal Holdings– αποτελεί για φέτος ο εμπλουτισμός των ειδών που φέρουν το χαρακτηριστικό entry level luxury, δηλαδή της προσιτής πολυτέλειας, μέσα από συνεργασίες με νέες εταιρείες που αυτήν τη στιγμή ενδιαφέρουν τους καταναλωτές, αλλά και η περαιτέρω αναβάθμιση των εμπορικών χώρων των πολυκαταστημάτων τόσο στην Αθήνα όσο και στην Θεσσαλονίκη.

Έτσι, ήδη από τις αρχές του έτους, νέες προσθήκες στα ανδρικά είδη αποτελούν οι γνωστές φίρμες Givenchy και Amiri, ενώ στα γυναικεία, οι επισκέπτες θα βρουν τις συλλογές των RabanneJacquemusSimkaiDries Van Noten και Woera. Επιπλέον, μέσα στο επόμενο τρίμηνο αναμένεται να υπάρξουν νέες προσθήκες και στα καλλυντικά, με αποκλειστικές συνεργασίες με γνωστούς οίκους, περαιτέρω διευρύνοντας την προϊοντική γκάμα και σε αυτήν την κατηγορία. Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκονται εργασίες ανακαίνισης στον πέμπτο όροφο του πολυκαταστήματος στο κέντρο της Αθήνας, στο Citylink, με επίκεντρο τόσο τη χωροταξική διάταξη ειδών έσω ένδυσης και μαγιώ όσο και τη βελτίωση του φωτισμού.

Σημαντικές βελτιώσεις πραγματοποιούνται και στους χώρους του Attica στο εμπορικό κέντρο Golden Hall. Με χρονικό ορίζοντα τον προσεχή Σεπτέμβριο, προγραμματίζεται η ριζική αλλαγή των χώρων του πολυκαταστήματος, με τη μετατόπιση της εισόδου του σε άλλο σημείο, την αναδιάταξη των χώρων του ισογείου, τον ανασχεδιασμό των δοκιμαστηρίων, την αναβάθμιση του φωτισμού καθώς και την δημιουργία χώρων premium multibrand για ανδρικά και γυναικεία είδη στον δεύτερο και τον τρίτο όροφο. Η αναβάθμιση του φωτισμού βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και για το Attica που λειτουργεί στην Θεσσαλονίκη, εντός του εμπορικού κέντρου Mediterranean Cosmos, καθώς η βελτίωση της παρουσίασης των συλλογών αποτελεί βασική επιδίωξη της διοίκησης της εταιρείας, με απώτερο σκοπό και την εξοικονόμηση ενέργειας.

Σημειώνεται ότι τα Αττικά Πολυκαταστήματα έκλεισαν την χρήση του 2023 με αυξημένες πωλήσεις σε ποσοστό 12%, συνολικού ύψους 213,1 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη ενισχύθηκαν κατά 25% συγκριτικά με το 2022, αγγίζοντας τα 12,1 εκατ. ευρώ. Αυξημένα κατά 34% ήταν και τα κέρδη προ φόρων, στα 16,7 εκατ. ευρώ, ενώ κατά 18% διευρύνθηκαν τα κέρδη EBITDA, ανερχόμενα σε 39,1 εκατ ευρώ.

Πηγή: businessdaily.gr//ΜΑΙΡΗ ΛΕΜΠΕΣΗ

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments