Carlsberg: Οι πωλήσεις υποχώρησαν – H μετοχή της καταγράφει βαρύ sell-off

Πηγή Φωτογραφίας: The Drink Business, Carlsberg taps into 'curiosity' and repositions its beer globally
Η μετοχή της Carlsberg υπέστη σημαντική πτώση, πέφτοντας κατά 4,4%, κυρίως εξαιτίας της αναπάντεχης μείωσης στις πωλήσεις της. Συγκεκριμένα, οι συνολικοί όγκοι πωλήσεων κατέγραψαν πτώση 1,7%, κάτι που αποδείχθηκε χειρότερο από τις προβλέψεις των αναλυτών.
Η εξέλιξη αυτή αντανακλά τις διαφαινόμενες δυσκολίες στην αγορά, καθώς οι καταναλωτικές συνήθειες παραμένουν ασυνεπείς σε πολλές αγορές παγκοσμίως. Παρά τις προσπάθειες ελέγχου κόστους και την πρόσφατη διεύρυνση του guidance για το λειτουργικό κέρδος ετησίως, οι τρέχουσες συνθήκες δεν φαίνεται να ευνοούν αισθητή ανάκαμψη.
Ενώ η Carlsberg είχε αυξήσει το κατώτατο όριο του guidance για το ετήσιο λειτουργικό κέρδος σε 3%–5%, η πτώση των πωλήσεων προκαλεί ανησυχία για την αποτελεσματικότητα των βελτιωμένων προσδοκιών.
Οι επενδυτές καλούνται να παρακολουθούν στενά τις κινήσεις των καταναλωτικών δαπανών και τις προοπτικές ανάκαμψης του όγκου στις επόμενες εκθέσεις.
Τα οργανικά έσοδα μειώθηκαν κατά 0.3% λόγω της απώλειας της μάρκας San Miguel στο Ηνωμένο Βασίλειο από τις αρχές Ιανουαρίου. Ωστόσο, εξαιρουμένης της επίδρασης του San Miguel, τα οργανικά έσοδα θα ήταν 1.3% υψηλότερα.
Οι συνολικοί όγκοι αυξήθηκαν κατά 16% σε σχέση με πέρυσι, στα 76.3 εκατομμύρια εκατόλιτρα, με μια πτώση 1.3% στους όγκους μπύρας στα 52.7 εκατομμύρια εκατόλιτρα, η οποία αντισταθμίστηκε από μια αύξηση 91.4% στους όγκους «άλλων ποτών» στα 23.6 εκατομμύρια εκατόλιτρα. Η πρόβλεψη της αγοράς ήταν για συνολικούς όγκους 76.6 εκατομμυρίων εκατολίτρων.
Τα λειτουργικά κέρδη ήταν 15.1% υψηλότερα στα 7.23 δισ. DKK, χάρη στην αύξηση των εσόδων και των περιθωρίων κέρδους, αν και τα αναφερόμενα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά 4.7% στα 3.56 δισ. DKK λόγω υψηλότερων καθαρών χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων, φόρων και του κόστους ενσωμάτωσης της επιχείρησης Britvic, η οποία ολοκληρώθηκε τον Ιανουάριο.
«Ο Όμιλος πέτυχε σταθερά αποτελέσματα σε ένα δύσκολο εξάμηνο, με καλή ανάπτυξη μεριδίου αγοράς και στις τρεις περιοχές, ιδιαίτερα στη Δυτική Ευρώπη, χάρη στην καλή πρόοδο που σημειώθηκε στην premium μπύρα, τις μη αλκοολούχες μπύρες και τα αναψυκτικά», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Jacob Aarup-Andersen.
«Δεν αναμένουμε βελτίωση του καταναλωτικού περιβάλλοντος κατά το υπόλοιπο του έτους. Παρ’ όλα αυτά, συνεχίζουμε τις μακροπρόθεσμες επενδύσεις μας σε βασικές μάρκες και δυνατότητες, συμπεριλαμβανομένων τομέων όπως η ψηφιακή τεχνολογία, το μάρκετινγκ και η διαχείριση αξίας, για να δημιουργήσουμε μια ακόμη ισχυρότερη Carlsberg.»
Οι μετοχές σημείωσαν πτώση 7.8% στις 748.20 DKK στις 1523:XNUMX στην Κοπεγχάγη.
Πτώση της αξίας των μετοχών
Πηγή: Pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας