Τουρισμός: Οι ξενοδόχοι σε ανοιχτή σύγκρουση με τις πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης
Κύριο ζητούμενο η αποκατάσταση ισορροπίας στις τιμολογιακές πολιτικές
Κύριο ζητούμενο η αποκατάσταση ισορροπίας στις τιμολογιακές πολιτικές
Η καταγραφή που πραγματοποίησε η ΑΑΔΕ έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2024 έδειξε ότι σήμερα υπάρχουν 1.116 φοροαπαλλαγές που κοστίζουν 18,825 δισ. ευρώ. Μέσα σε ένα χρόνο στη λίστα των φοροαπαλλαγών προστέθηκαν 52 περιπτώσεις ενώ το κόστος τους φούσκωσε κατά 3,268 δισ. ευρώ καθώς από 15,55 δισ. ευρώ το 2023 έφτασε τα 18,82 δισ. ευρώ φέτος.
Παράλληλα, στην τελική ευθεία βρίσκεται και η απόφαση για την αύξηση του ορίου συναλλαγών στα 1.000 ευρώ από 500 ευρώ που είναι σήμερα, καθώς το ύψος των συναλλαγών προς επιχειρήσεις, παρά την έκρηξη των πληρωμών χωρίς μετρητά και των συναλλαγών ιδιωτών μέσω IRIS, παραμένει εξαιρετικά χαμηλά.
«Οι άνθρωποι είχαν πολλές αμφιβολίες αρχικά. Έπειτα, μετά από πέντε λεπτά, όλα αυτά ξεχάστηκαν», είπε πρόσφατα στη Fayence στους Financial Times η τοπική διευθύντρια του προγράμματος, Κλαρίς Σαβορά.
Το μεγαλύτερο πρόστιμο επιβλήθηκε στη Ryanair, ύψους 107,78 εκατ. ευρώ. Η ισπανική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Vueling κλήθηκε να καταβάλει 39,2 εκατ. ευρώ και η EasyJet 29 εκατ. ευρώ. Η δεύτερη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Σκανδιναβίας Norwegian και η ισπανική αεροπορική εταιρεία Volotea θα πληρώσουν πρόστιμα άνω του 1 εκατ. ευρώ η καθεμία.
«Καύσιμο» για όλες αυτές τις επενδύσεις είναι τα έσοδα που αναμένεται να έχει η Ελλάδα από τη δημοπράτηση 25 εκατομμυρίων δικαιωμάτων εκπομπών CO2 που της διατίθενται από το ευρωπαϊκό σύστημα εμπορίας (EU ETS)
Οι προσπάθειες εξαπάτησης των καταναλωτών πληθαίνουν πριν και κατά τη διάρκεια των εορτών. Οι διαδικτυακές απάτες βρίσκονται σε πρώτο πλάνο. Τα σημεία που θέλουν προσοχή.
Από πολλές αυξομειώσεις χαρακτηρίστηκε η εξέλιξη των εσόδων σε καταλύματα και εστίαση στις Κυκλάδες το τρίτο τρίμηνο του 2024 σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η ΕΛΣΤΑΤ και επεξεργάστηκε η MTC GROUP.
Κύριος στόχος του ΑΠΔΕ για το 2025, όπως και για τα επόμενα έτη του Μεσοπρόθεσμου Δημοσιονομικού - Διαρθρωτικού Σχεδίου 2025 - 2028, είναι η επιτάχυνση της βελτίωσης του βιοτικού επιπέδου και της ευημερίας όλων των πολιτών σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές της χώρας
Δήμοι ανά την Ελλάδα ξεθάβουν από τα συρτάρια τους κλήσεις για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας υπενθυμίζοντας στους παραλήπτες (μη συστημένων) επιστολών ότι «σε περίπτωση μη τακτοποίησης των χρεών σας εντός προθεσμίας 30 ημερών από την παραλαβή της παρούσας, η υπηρεσία μας είναι υποχρεωμένη να προβεί στη λήψη διοικητικών μέτρων είσπραξης, σύμφωνα με τον ΚΕΔΕ».
Εξαιρετικά αρνητικός εμφανίζεται ο Σύνδεσμος των ιδιωτικών εταιριών προμήθειας ενέργειας (ΕΣΠΕΝ), στην πρόταση που έχει θέσει σε δημόσια διαβούλευση η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας για την υιοθέτηση από την αρχή του 2025, των «πορτοκαλί» δυναμικών τιμολογίων.
Με τις τιμές στην χονδρική αγορά ενέργειας να παίρνουν πάλι την ανηφόρα τις τελευταίες εβδομάδες, τόσο ο πρωθυπουργός όσο και ο υπουργός Ενέργειας δηλώνουν ότι δεν θα αφήσουν τις αυξήσεις να περάσουν στους τελικούς καταναλωτές.
Στην κατεύθυνση της πρόωρης αποπληρωμής ακριβών δανείων που συνήψε η χώρα στο πλαίσιο των μνημονίων, θα κινηθούν και το 2025 το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και ο ΟΔΔΗΧ.
Σημειώνεται ότι συνολικά ο κλάδος των ειδών τεχνολογίας και ηλεκτρικών συσκευών (Tech&Durables) ενώ παραμένει μια αγορά της τάξης των 2,1 δισ. ευρώ και βρίσκεται στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 3 ετών, κινείται αρνητικά το εννεάμηνο του 2024 τόσο σε αξία (στο -6,1%) όσο και σε τεμαχιακές πωλήσεις (-1,9%
Σκέψεις για «μπλόκο» στις μεταβιβάσεις ακινήτων, οι ιδιοκτήτες των οποίων χρωστούν κοινόχρηστα, πέφτουν στο τραπέζι
Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες πληρωμής επιδομάτων για τον μήνα Δεκέμβριο.
Οι κανόνες για όσους κινούνται με ηλεκτρικά πατίνια αφορούν μεταξύ άλλων όρια ταχύτητας, περιορισμούς στάθμευσης
Πρόκειται για μία διαδικασία που ξεκίνησε λίγο πριν την πρώτη απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της ΕΚΤ τον περασμένο Ιούνιο για χαλάρωση της νομισματικής πολιτικής στην ευρωζώνη.
Με την Αττική να ασφυκτιά καθημερινά υπό το βάρος του κυκλοφοριακού χάους, τρία οδικά έργα φιγουράρουν ως τα κλειδιά για μία ανάσα στους δρόμους της πόλης. Αν και το περισσότερο μελάνι τελευταία έχει χυθεί για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού
Τον Ιούλιο σε ρύθμιση βρίσκονταν 3,7 δισ. ευρώ ή ποσοστό μόλις 4,6% του πραγματικού ληξιπρόθεσμου υπολοίπου. Το 59,4% του πραγματικού ληξιπρόθεσμου υπολοίπου – το οποίο αντιστοιχεί σε 48,1 δισ. ευρώ – προέρχεται από φορολογικές οφειλές. Μικρά ποσοστά ρύθμισης τόσο σε χαμηλά ποσά, όσο και σε υψηλά ποσά οφειλής
Έπειτα από καθυστερήσεις μηνών, το κουπόνι Gigabit Voucher που πρόκειται να ενισχύσει τους συνδρομητές στην προσπάθεια να αναβαθμίσουν τις ταχύτητες συνδέσεων στο ίντερνετ, είναι ένα βήμα πριν ενεργοποιηθεί καθώς δημοσιεύτηκε η απόφαση