ΑΔΜΗΕ – ΔΕΔΔΗΕ: Υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας
Μνημόνιο συνεργασίας που αποσκοπεί, μεταξύ άλλων, στην ταχύτερη αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης σε περιπτώσεις βλαβών υπέγραψαν σήμερα ο Ανεξάρτητος Διαχειριστής Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΑΔΜΗΕ) και ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ).