ΑΕΚ: “Έφτασε η ώρα της στέψης – Μη ρισκάρετε το παραμικρό”
Σαφές μήνυμα στον κόσμο της να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός στον αυριανό αγώνα με τον Απόλλωνα Σμύρνης στέλνει η ΑΕΚ, τονίζοντας ότι δεν θα πρέπει κανείς να μπει μέσα στο γήπεδο μετά το τέλος της αναμέτρησης.