Ανοίγει η "Εργάνη" για διορθώσεις λαθών ώστε να λάβουν όλοι την αποζημίωση ειδικού σκοπού
Αποζημίωση ειδικού σκοπού: 7.000 εργαζόμενοι που ήταν σε αναστολή από το Μάιο δεν έλαβαν το επίδομα. Αποτέλεσμα αυτού είναι να ανοίξει και πάλι το πληροφοριακό σύστημα για να διορθωθούν αστοχίες στις αιτήσεις των εργοδοτών η στα ΙΒΑΝ των εργαζόμενων.