Αυξήθηκαν τα έσοδα του ΟΑΣΑ από το ηλεκτρονικό εισιτήριο - Πόσο μειώθηκε η εισιτηριοδιαφυγή
Αυξήθηκαν τα έσοδα του ΟΑΣΑ, μειώθηκε και η εισιτηριοδιαφυγή σε λεωφορεία - τρόλεϊ.
Αυξήθηκαν τα έσοδα του ΟΑΣΑ, μειώθηκε και η εισιτηριοδιαφυγή σε λεωφορεία - τρόλεϊ.
Οδηγίες από τον ΟΑΣΑ για την έκδοση και την επαναφόρτιση των ηλεκτρονικών καρτών.
Ο ΟΑΣΑ αναφέρει ότι η διαδικασία εξελίσσεται ομαλά.
Έως και σήμερα, ο ΟΑΣΑ έχει διεκπεραιώσει περισσότερες από 95.000 αιτήσεις ανέργων και ΑμεΑ, οι οποίοι μπορούν, πλέον, να φορτίζουν την κάρτα τους με δωρεάν μετακινήσεις.
Αν έχετε αναρωτηθεί ποτέ με ποιον τρόπο επιλέγεται η αρίθμηση των λεωφορείων της Αθήνας και ευρύτερα του λεκανοπεδίου, υπάρχει απάντηση.
Το βίντεο από τον ΟΑΣΑ δόθηκε στην δημοσιότητα σε μια προσπάθεια ολοκλήρωσης του έργου των ηλεκτρονικών εισιτηρίων.
Με κεντρικό σύνθημα την επαναφόρτιση εισιτηρίων και καρτών, ο ΟΑΣΑ διένειμε σήμερα δωρεάν 8.000 ανώνυμες κάρτες ATH.ENA Card.
Οδηγίες ΟΑΣΑ στο επιβατικό κοινό για το κλείσιμο στις μπάρες του μετρό «Σύνταγμα»..
Τη δυνατότητα να αγοράσουν πακέτα ηλεκτρονικών εισιτήριων σε 1.005 επιλεγμένα σημεία, όπως περίπτερα, μίνι μάρκετ, καταστήματα ψιλικών θα έχουν οι επιβάτες των ΜΜΜ.
Η έκδοση προσωποποιημένων καρτών ΑΤΗ.ΕΝΑ Card μέσω διαδικτύου είναι δυνατή και για ανέργους και ΑμΕΑ.
Οδηγίες για την έκδοση προσωποποιημένων καρτών μέσω Διαδικτύου εξέδωσε ο ΟΑΣΑ.
Οι προσωποποιημένες κάρτες ATH.ENA Card έχουν ξεπεράσει τις 400.000 και πλέον εκδίδονται ηλεκτρονικά, διευκρίνισε ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.
Όσοι έχετε ακόμη κάποιο χάρτινο εισιτήριο, ο ΟΑΣΑ δίνει οδηγίες για το πώς και πού μπορείτε να το ανταλλάξετε με το ηλεκτρονικό.
Μετά από την ταλαιπωρία της χθεσινής 24ωρης απεργίας στο Μετρό, οι ουρές και η ασυνεννοησία με το ηλεκτρονικό εισιτήριο επέστρεψαν στους σταθμούς.
Κλείνουν σταδιακά οι μπάρες σε 4 από τους 40 σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού καθώς ξεκινά τη λειτουργία του το ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Με το χάρτινο εισιτήριο να αποτελεί παρελθόν, το ηλεκτρονικό και οι αντίστοιχες ηλεκτρονικές κάρτες γίνονται μέρος της καθημερινής μας μετακίνησης με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Μόνο με ηλεκτρονικό εισιτήριο και με κάρτες θα γίνονται οι μετακινήσεις του επιβατικού κοινού από σήμερα. Τέλος το χάρτινο εισιτήριο.
Προβλήματα με το ηλεκτρονικό εισιτήριο καταγγέλλει η ΣΤΑΣΥ με ανακοίνωσή της, μόλις μόλις μέρα πριν κλείσουν οριστικά οι μπάρες στους σταθμούς.
Το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι εδώ. Τέλος εποχής στα χάρτινα και στις κάρτες αφού παύουν να ισχύουν από την Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου, οπότε καθίσταται υποχρεωτική η χρήση ηλεκτρονικών εισιτηρίων και καρτών.
Τέλος το χάρτινο εισιτήριο από Τετάρτη καθώς λήγει η προθεσμία που είχε δώσει το υπουργείο Μεταφορών. Πλέον θα ισχύει μόνο το ηλεκτρονικό εισιτήριο για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Αλαλούμ επικρατεί με το ζήτημα των ηλεκτρονικών εισιτηρίων με τον ΟΑΣΑ να διαφοροποιείται από τον Υπουργείο αναφορικά με το χρόνο διάθεσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.