Νέλλη Γκίνη: Η μοναξιά είναι αρρώστια, εμένα με σήκωσαν οι φίλοι και η οικογένειά μου από το σκοτάδι
Νέλλη Γκίνη: Είχαν περάσει 15 ημέρες και δεν είχα βγει ούτε στο παράθυρο, θυμάται για μια περίοδο που είχε απομονωθεί στο σπίτι της
Νέλλη Γκίνη: Είχαν περάσει 15 ημέρες και δεν είχα βγει ούτε στο παράθυρο, θυμάται για μια περίοδο που είχε απομονωθεί στο σπίτι της
Ο ίδιος μάλιστα αναφέρει ότι δεν έχει κανέναν άνθρωπο να τον παρηγορήσει και να του κρατήσει συντροφιά.
Πρόσφατη έρευνα δείχνειότι οι μισοί ενήλικες των ΗΠΑ βιώνουν μοναξιά καθημερινά.
«Υπήρξα μια ζωή μόνη μου, δεν ταίριαζα με κανέναν», εξομολογήθηκε η τραγουδίστρια Ιωάννα Φάσσου – Καλπαξή, γνωστή με το καλλιτεχνικό όνομα Γιοβάννα...
Ζούμε σε μια κοινωνία που λατρεύει την ανεξαρτησία, αλλά φοβάται την αποξένωση
Έρευνα: Η κοινωνική απομόνωση και η μοναξιά σχετίζονται με 29% αυξημένο κίνδυνο θανατηφόρου εμφράγματος και 32% αυξημένο κίνδυνο θανατηφόρου εγκεφαλικού
Μέσα χώρα: Η χορωδία αποτελείται από ανθρώπους 65+
Στεφανία Γουλιώτη: «Είμαι περήφανη κάθε φορά που επιτυγχάνω κάτι που δεν ήταν γραφτό να γίνει. Το θέατρο με βάζει σε μια αδρεναλίνη»
Η μοναξιά φάνηκε επίσης να σχετίζεται με χειρότερες γνωστικές-νοητικές επιδόσεις
Η νέα μελέτη μας υπενθυμίζει ότι αν θέλουμε να δώσουμε προτεραιότητα στην υγεία του εγκεφάλου, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε τους ψυχοκοινωνικούς παράγοντες όπως τη μοναξιά, επισημαίνουν οι επιστήμονες.
Χριστούγεννα: Πολλοί άνθρωποι περνούν τις ημέρες των γιορτών μόνοι, ειδικά αυτή την περίοδο με τα μέτρα για την Covid-19.
Οι νέοι έχουν όλη τη ζωή μπροστά τους, αλλά σύμφωνα με μια νέα έρευνα νιώθουν περισσότερη μοναξιά σε σχέση με όσους έχουν περάσει τα 60 τους χρόνια.
Γιώργος Χρυσοστόμου: Ο ταλαντούχος ηθοποιός σε συνέντευξη που παραχώρησε αναφέρθηκε εκτενώς στον μοναχικό τρόπο ζωής που έχει επιλέξει το τελευταίο διάστημα.
Μοναξιά και κίνδυνος άνοιας: Όσο πιο απομονωμένος νιώθει κανείς, τόσο περισσότερο κινδυνεύει με άνοια.
Η μοναξιά αυξάνει τον κίνδυνο άνοιας έως κατά 40%, σύμφωνα με έρευνα.
“Πιο καλή η μοναξιά, από εσένα που δεν φτάνω, μία σε βρίσκω μία σε χάνω… πιο καλή η μοναξιά…” λέει γνωστό άσμα του Γιάννη Πάριου και πράγματι, στην εποχή μας παρατηρούμε ολοένα και πιο συχνά ότι η μοναξιά έχει γίνει πλέον «στάση ζωής»!
Παράλληλα, το 17,2% των Ιταλών νιώθει πως δεν έχει σχεδόν κανένα είδος κοινωνικής στήριξης.
Αρνητική επίπτωση στη συνολική υγεία μας έχει η μοναξιά που βιώνουμε σύμφωνα με τους επιστήμονες.