Καραμανλής: «Πρώτα και πάνω απ’ όλα είμαστε Έλληνες – Είμαστε γνήσιοι Μακεδόνες»
Μήνυμα με ισχυρούς συμβολισμούς για την εθνική ταυτότητα, την ιστορική μνήμη, την παιδεία και τις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής έστειλε ο Κώστας Καραμανλής από τη Θεσσαλονίκη, κατά την τελετή αποφοίτησης της τάξης του 2026 του Αριστοτελείου Κολλεγίου