Έφτασε ΟΑΚΑ η ΑΕΚ (vid)
ntttttt
Στο Ολυμπιακό Στάδιο έφτασε πριν λίγη ώρα η αποστολή της ΑΕΚ, περίπου μιάμιση ώρα πριν την σέντρα της αναμέτρησης με την Αούστρια Βιέννης. nnΟ πρώτος που κατέβηκε από το πούλμαν ήταν ο Μανόλο Χιμένεθ.nn
Η άφιξη της ομάδας μας#aekaus #aekfcineurope #weareback #aekfamily pic.twitter.com/D1Cbir9Rf2
— AEK F.C. (@AEK_FC_OFFICIAL) September 28, 2017