BMW: Πωλήσεις ρεκόρ με πάνω από 5.7% το πρώτο 8μηνο | Pagenews.gr
Pagenews Team 20 Σεπτεμβρίου 2016, 10:28

​Οι πωλήσεις του BMW Group συνέχισαν να κινούνται ανοδικά τον Αύγουστο με συνολικές παραδόσεις 165.431 οχημάτων σε όλο τον κόσμο, αύξηση 5,7% έναντι του ιδίου μήνα πέρσι. Αυτό το αποτέλεσμα ανεβάζει τις πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς στο συνολικό αριθμό των 1.508.659 – άνοδος 5,5% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Επίσης, είναι η πρώτη φορά που η εταιρία ξεπέρασε το ενάμισι εκατομμύριο σε πωλήσεις τους πρώτους οκτώ μήνες της χρονιάς.

Τον Αύγουστο, παραδόθηκαν συνολικά 142.554 οχήματα μάρκας BMW, αύξηση 5,0% συγκριτικά με το περσινό διάστημα. Από την αρχή της χρονιάς η μάρκα κατέγραψε πωλήσεις 1.282.511 – άνοδος 5,5% συγκριτικά με το περσινό πρώτο οκτάμηνο.

Η οικογένεια BMW X συνεχίζει να ‘οδηγεί’ τις πωλήσεις: με παραδόσεις 16.612 οχημάτων σε όλο τον κόσμο τον Αύγουστο, οι μηνιαίες πωλήσεις της BMW X1 διπλασιάστηκαν από πέρσι. Οι πωλήσεις της BMW X3 σημείωσαν άνοδο 29,7% (12.663), ενώ της BMW X4 αυξήθηκαν κατά 10,6% (4.118) και της BMW X5 κατά 9,9% αντίστοιχα με συνολικές παραδόσεις 12.321 οχημάτων.

Οι πωλήσεις της BMW Σειράς 7 το μήνα Αύγουστο υπερτριπλασιάστηκαν σε σχέση με το περσινό Αύγουστο – πάνω από 5.000 οχήματα της νέας ναυαρχίδας παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο τον όγδοο μήνα της χρονιάς.

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων της BMW παραμένουν ισχυρές, κυρίως στην Ευρώπη. Οι συνδυασμένες παγκόσμιες πωλήσεις οχημάτων BMW i και BMW iPerformance έχουν ήδη ξεπεράσει το σύνολο του 2015 με 34.664 παραδόσεις από την αρχή της χρονιάς. Από αυτές, 17.809 ήταν οχήματα BMW iPerformance και 16.855 της μάρκας BMW i. Το BMW i3, που τον Ιούλιο λανσάρισε ένα πρόσθετο μοντέλο με σημαντικά αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία, παραδόθηκε σε 2.848 πελάτες σε όλο τον κόσμο τον Αύγουστο, άνοδος 73,2% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι.

Οι πωλήσεις της MINI αυξήθηκαν κατά 10,3% τον Αύγουστο με 22.575 συνολικές παραδόσεις σε πελάτες παγκοσμίως. Τους πρώτους οκτώ μήνες της χρονιάς, η άνοδος άγγιξε το 5,7% (223.913). Οι ισχυρότεροι συντελεστές επιτυχίας της premium μάρκας είναι το MINI Clubman, με 36.687 παγκόσμιες πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς, και το νέο MINI Cabrio – που σημείωσε άνοδο 148,0% τον Αύγουστο (2.153).