Πολιτική

Ελληνικό: “Πέρασε” απο τη Βουλή η σύμβαση

Ελληνικό: “Πέρασε” απο τη Βουλή η σύμβαση

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του pagenews.gr
στο Google Discover
Καταψήφισαν η ΧΑ και το ΚΚΕ.

​Ψηφίστηκε από την Ολομέλεια της Βουλής με ευρεία πλειοψηφία το νομοσχέδιο για την κύρωση της σύμβασης αξιοποίησης του Ελληνικού. 

Καταψήφισαν η ΧΑ και το ΚΚΕ.