Αθλητισμός

Ολυμπιακός – Ντινάμο: Εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια 15 μέρες πριν τον αγώνα

Ολυμπιακός – Ντινάμο: Εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια 15 μέρες πριν τον αγώνα

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του pagenews.gr
στο Google Discover
Εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια της αναμέτρησης του Ολυμπιακού με την Ντιναμό Κιέβου.

Εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια της αναμέτρησης του Ολυμπιακού με την Ντιναμό Κιέβου.

Οι φίλοι των “ερυθρολεύκων” θα δώσουν δυναμικό παρών στον αγώνα του Ολυμπιακού με την Ντιναμό Κιέβου για την φάση των «32» του Europa League.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός:

“H Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, για τον αγώνα της Φάσης των “32” του UEFA EUROPA LEAGUE απέναντι στην DYNAMO KYIV που θα διεξαχθεί στο στάδιο “Γ. ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ” την Πέμπτη 14/2/19 και ώρα 19:55, ενημερώνει τους φίλους της ομάδας, ότι τα εισιτήρια εξαντλήθηκαν”.