Video

Αυτός είναι ο λόγος που δεν πρέπει να πίνεις ποτέ αναψυκτικό όταν τρως burger

Αυτός είναι ο λόγος που δεν πρέπει να πίνεις ποτέ αναψυκτικό όταν τρως burger
Μια από τις αγαπημένες συνήθειες όλων όσων τρώνε burger είναι να το συνοδεύουν με αναψυκτικό.

Μια από τις αγαπημένες συνήθειες όλων μας είναι η κατανάλωση junk food. To φαγητό… απ’ έξω μπορεί να μην καταφέρνει κανείς να το αποφύγει μέσα στην εβδομάδα του, ωστόσο μαζί με αυτή τη συνήθεια είναι δεδομένο πως προσθέτουμε έξτρα βάρος στο σώμα μας. Οι θερμίδες ενός μπέργκερ μπορεί να είναι ισοδύναμες με δύο ή και τρία υγιεινά γεύματα, ωστόσο μπροστά στον «πειρασμό» και την απόλαυση άπαντες φροντίζουμε να βγάλουμε αυτή την πληροφορία από την μνήμη μας.

Παρέα με ένα burger όμως πηγαίνει και το αναψυκτικό, το οποίο αρκετοί φροντίζουν να καταναλώνουν σε μεγάλες ποσότητες κατά τη διάρκεια του φαγητού. Η κατανάλωση του για πολλούς πιστεύεται πως γίνεται για να γίνεται καλύτερη πέψη και κατά συνέπεια ο οργανισμός να μην «ζητάει» περισσότερο φαγητό. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο BMC Nutrition, το να συνοδεύεις ένα αναψυκτικό με ζάχαρη με το γεύμα σου, οδηγεί σε χαμηλότερη οξείδωση του λίπους, την διαδικασία που διασπά το λίπος στο σώμα. Αυτό το οποίο παρατήρησαν μάλιστα οι ερευνητές ήταν ότι στα γεύματα με περισσότερη πρωτεΐνη είχαμε υψηλότερη μείωση της καύση λίπους σε σύγκριση με εκείνα με λιγότερη πρωτεΐνη.

Οι επιπλέον θερμίδες όχι μόνο δεν βοήθησαν να ικανοποιηθεί η πείνα των συμμετεχόντων, αλλά αντίθετα τούς έκαναν να πεινούν κι άλλο, όπως πολλές φορές γίνεται με τα αναψυκτικά και κυρίως εκείνα που περιέχουν τεχνητά γλυκαντικά. Η πρόσληψη ικανοποιητικής ποσότητας πρωτεΐνης χωρίς την πρόσληψη ζάχαρης μειώνει την όρεξη, ενώ ο συνδυασμός πρωτεΐνης και ζάχαρης την αυξάνει, μειώνοντας παράλληλα τη διαδικασία καύσης του λίπους. Αυτό ισχύει και για άλλους συνδυασμούς τροφών, όπως αβγά και χυμός πορτοκάλι ή γενικά πρωτεϊνούχες τροφές με σακχαρώδεις.

Διαβάστε Eπίσης

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play