Οικονομία

Σούπερ μάρκετ κορωνοϊός: Πάνω από €1,5 δις ο τζίρος κατά την περίοδο της καραντίνας

Σούπερ μάρκετ κορωνοϊός: Πάνω από €1,5 δις ο τζίρος κατά την περίοδο της καραντίνας
Σούπερ μάρκετ κορωνοϊός: Εντυπωσιακά είναι τα οικονομικά στοιχεία των σούπερ μάρκετ σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη από την περίοδο της καραντίνας. Άνοδος 492,4% στις πωλήσεις των αντισηπτικών τζελ.

Σούπερ μάρκετ κορωνοϊός: Πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ ήταν ο τζίρος των σούπερ μάρκετ την περίοδο 24 Φεβρουαρίου έως 10 Μαΐου 2020, σε διάστημα δηλαδή έντεκα εβδομάδων από την εμφάνιση κρουσμάτων κορωνοϊού στην Ελλάδα. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI, οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) με βάση τα στοιχεία για τις ταχυκίνητες κατηγορίες ανήλθαν σε 1,561 δισεκατομμύρια ευρώ για την περίοδο 24/02/2020 – 10/5/2020 σε σχέση με την περίοδο 25/02/2019 – 12/5/2019 οπότε και ανήλθαν σε 1,262 δις ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 23,7%.

Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 10/5/2020 οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (12/5/2019) ανήλθαν σε 132,68 εκατομμύρια ευρώ, αυξημένες κατά 19,4%.

Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 10 Μαΐου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 15,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 12 Μαΐου 2019. Την περίοδο 24/02/2020-10/5/2020, στις 340 προϊοντικές κατηγορίες που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους):

  • 168 ήταν τρόφιμα (22,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία),
  • 41 προϊόντα νοικοκυριού (34,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία)
  • 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (26,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και
  • 86 όλα τα άλλα (20,9% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία).

Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος σημείωσε άνοδο 492,4%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 329,5%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 272% και το οινόπνευμα με αύξηση 240,3%. Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 10/5/2020, στις 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους):

  • 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 17,5%),
  • 41 προϊόντα νοικοκυριού (17,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία)
  • 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 13,3%) και
  • 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 50,6%).

Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος σημείωσε άνοδο 694,5%, τα συμπληρώματα διατροφής, με αύξηση 244,3%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 222,1% και αθλητικός εξοπλισμός με αύξηση 197,7%.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play