Ελλάδα

Η απίστευτη φωτογραφία που δείχνει τι συμβαίνει στις εταιρείες courrier

Η απίστευτη φωτογραφία που δείχνει τι συμβαίνει στις εταιρείες courrier
Viral έχει γίνει μία ανάρτηση που εξηγεί γιατί υπάρχουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις των δεμάτων.

Τεράστιο είναι το θέμα που έχει δημιουργηθεί εδώ και αρκετές μέρες με τις εταιρίες courier. Η μία πίσω από την άλλη προχωρά σε ανακοινώσεις προς το καταναλωτικό κοινό ενημερώνοντάς το ότι λόγω του μεγάλου όγκου των παραγγελιών υπάρχουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις.

Το ζήτημα είναι ότι οι καθυστερήσεις αυτές στην πλειοψηφία τους ξεπερνούν τις εβδομάδες, με τους καταναλωτές να είναι ενοχλημένοι και δυσαρεστημένοι με την -μη- εξυπηρέτησή τους. Μάλιστα, υπάρχουν καταγγελίες από εργαζόμενους πως οι εταιρείες επέλεξαν να μην κάνουν προσλήψεις σε προσωπικό και επενδύσεις σε τεχνικό εξοπλισμό παρά το γεγονός ότι οι διαδικτυακές αγορές αυξήθηκαν κατακόρυφα μετά το πρώτο lockdown.

Κάπως έτσι πληθαίνουν οι μαρτυρίες για πολύ μεγάλες καθυστερήσεις, ακόμη και μη παραδόσεις πακέτων. Τις τελευταίες ώρες κάνει το γύρο του διαδικτύου και μία ανάρτηση που εξηγεί με τον πιο απλό τρόπο τι συμβαίνει αυτές τις ημέρες στις εταιρίες courier. Η συγκεκριμένη συνοδεύεται και από μία φωτογραφία με πακέτα που είναι πεταμένα σε χώρο αποθήκευσης.

Αναλυτικά γράφεται σε αυτή:

Έτσι είναι πεταμένα τα δέματα σας, στις ταχυμεταφορικές (courier). Γιατί; Γιατί το μόνο που ενδιαφέρει τις courier είναι το αλόγιστο κέρδος. Δεν κάνανε προσλήψεις, δεν αγόρασαν οχήματα και απλά “στίβουν” τους εργαζόμενους.

Πως να αντισταθείτε; Κάντε καταγγελίες για τις αργοπορείες, αρνηθείτε την παραλαβή λόγο καθυστέρησης. Μην πάτε στα καταστήματα να παραλάβετε αφού έχετε πληρώσει για κατ΄οίκον παράδοση. Επίσης και κύριο: ΜΗΝ πιέζετε με τηλέφωνα για ποιο γρήγορη παράδοση, θα το μετακυλίσουν στον εργαζόμενο! Δώστε φιλοδώρημα, το πιθανότερο είναι ότι δουλεύει υπερωρίες που δεν πληρώνεται.

«Μπλόκαραν» ΕΛΤΑ Courier και ACS:

Σημειώνεται ότι τη Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου για καθυστερήσεις στην παράδοση των παραγγελιών προς τους καταναλωτές προειδοποίησαν η ΕΛΤΑ Courier αλλά και η ACS. Σε ανακοίνωσή της, η ΕΛΤΑ Courier εξηγεί ότι ο όγκος σε σύγκριση με την περυσινή περίοδο έχει αυξηθεί έως και 60,8%, με αποτέλεσμα να υπάρχουν τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης.

«Δεδομένων των ιδιαζουσών συνθηκών που επέφερε το δεύτερο lockdown, η Black Friday αλλά και η επερχόμενη εορταστική περίοδος, ο όγκος των αποστολών που καλούμαστε να διαχειριστούμε έχει αυξηθεί περισσότερο από οποτεδήποτε στο παρελθόν. Ενδεικτικά, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο όπου δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα στην αγορά, το ποσοστό της αύξησης φτάνει έως και το 60,8% ενώ σε σχέση με την περίοδο της άνοιξης υπάρχει αύξηση κατά 22,5%. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης. Σε κάθε περίπτωση σας διαβεβαιώνουμε ότι, η ΕΛΤΑ Courier αξιολογεί καθημερινά την τρέχουσα κατάσταση βάσει επιχειρησιακού σχεδίου με σκοπό την ικανοποίηση των υπερβολικά αυξημένων αναγκών των πελατών της, έχοντας ήδη προβεί στην επέκταση των υποδομών της, την ενίσχυση των διαθέσιμων υλικοτεχνικών και ανθρώπινων πόρων και την αναδιαμόρφωση των υπηρεσιών της, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ιδιαίτερες συνθήκες. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας».

Στην ανακοίνωσή της η ACS ενημερώνει τους καταναλωτές ότι ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται, κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη, να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς:

«Ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των αποστολών κατά την τρέχουσα εβδομάδα, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς. Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ACS συνεχίζει τις προσπάθειές της και αξιολογεί τις παρεχόμενες υπηρεσίες της με σκοπό να συναντήσει τις προσδοκίες των πελατών της, ενώ συνιστά στους καταναλωτές να αποφεύγουν την αποστολή ευπαθών προϊόντων την περίοδο αυτή. Λυπούμαστε για οποιαδήποτε αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί λόγω των έκτακτων συνθηκών της αγοράς. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση, την εμπιστοσύνη σας και την υπομονή σας, ενώ δεσμευόμαστε να σας κρατούμε ενήμερους για τυχόν νεότερες εξελίξεις».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments