Τεχνολογία

Τα θρίλερ ζωντανεύουν: Η διαφήμιση που σκορπάει τον τρόμο στο Μιλάνο [vid, pics]

Τα θρίλερ ζωντανεύουν: Η διαφήμιση που σκορπάει τον τρόμο στο Μιλάνο [vid, pics]
Τα θρίλερ ζωντανεύουν: Το Netflix κάνει φάρσες στους ξένους με δαίμονα που τους καταδιώκει από ψηφιακή οθόνη

Ένα ευφάνταστο τεχνολογικό κόλπο, ξεκίνησε μόλις το δίκτυο Netflix που ζωντανεύει τον τρόμο. Χρησιμοποιώντας μια διαδραστική διαφημιστική πινακίδα, ένας δαίμονας τρομάζει όσους περνούν μπροστά του στους δρόμους του Μιλάνου, σαν σκιά.

Έτσι ένα από τα πιο τρομακτικά θρίλερ ζωντανεύει. Το Netflix κάνει φάρσες στους ξένους, επιστρατεύοντας το ολόγραμμα ενός δαίμονα με κόκκινο μανδύα, που τους καταδιώκει από μία γιγάντια ψηφιακή οθόνη

Ακριβώς όταν αισθάνονται ασφαλείς, στις ξέγνοιαστες βόλτες τους, ένας αναπόφευκτος τρόμος προκαλεί τους περαστικούς ακόμα και στο φως της ημέρας.

Netflix Stunt Brings Horror Movie to Life on Milan's Streets

Η τεχνολογία στη διαφήμιση, περνάει σε άλλο level

Σε συνεργασία με την Publicis Italy, το κόλπο προωθεί την κυκλοφορία ενός ιταλικού ιταλικού αναψυκτικού: «A Classic Horror Story». Ως εκ τούτου, η ταινία που παγώνει το αίμα, έγινε  η έμπνευση για να ζωντανέψει ο φόβος, όπως στις ταινίες τρόμου. Αυτή τη φορά για κάτι απλώς… δροσιστικό. 

A Classic Horror Story on Netflix Delivers Open OOH Campaign Ads | MediaMove.id

«Το καλό με το να παρακολουθείς μια ταινία τρόμου είναι να ξέρεις ότι είναι απλώς μια ταινία, αλλά τι θα συμβεί αν ο φόβος γίνει πραγματικότητα;» ρωτάει το promo video, δείχνοντας σκηνές από τον τρόμο που προκάλεσε το κόλπο σε περαστικούς.

Σε στιλ candid camera δηλαδή.  Το σποτ τελειώνει με την καθησυχαστική δήλωση: «Μόνο στο Netflix, ευτυχώς».

Andy… Όταν ζητάς ένα χέρι να πιαστείς

Παράλληλα, κυκλοφόρησε μια άλλη μικρού μήκους ταινία με τίτλο «Andy», η οποία παρουσιάζει έναν άνδρα να παρακολουθεί την ταινία μόνος του, ενώ ψάχνει τρομαγμένος το χέρι κάποιου να κρατήσει για στήριξη και παρηγοριά. Η διαφήμιση προωθεί τα κομμένα χέρια σαν να ήταν ένα αντικείμενο που μπορούσαν να αγοράσουν οι θεατές για να τους βοηθήσουν να παρακολουθήσουν ολόκληρη την ταινία. «Υπάρχει μόνο ένα πράγμα πιο τρομακτικό από το να παρακολουθείς μια κλασική ταινία τρόμου: να την βλέπεις μόνη σου», λέει το σλόγκαν. 

Τι δήλωσε σχετικά το Netflix

Σε μια δήλωση του, το Netflix εξήγησε: «Το καλό με το να παρακολουθείς μία ταινία τρόμου είναι πως γνωρίζεις ότι είναι απλώς μια ταινία. Αλλά τι θα συμβεί αν ο φόβος γίνει πραγματικότητα;». Δημιουργώντας μια τέτοια διαδραστική εμπειρία, το Netflix αφήνει τους αγνώστους έκπληκτους και τρομαγμένους,

Αναγκάζονται πάντως να αντιμετωπίσουν τους φόβους τους, είτε το θέλουν είτε όχι.

Η πρωτότυπη διαφημιστική οθόνη με τα ολογράμματα τρόμου, επινοήθηκε από την Publicis Italy και βρίσκεται στο Μιλάνο. Μία γιγάντια οθόνη LCD με μια μυστηριώδη φιγούρα με μανδύα που ακολουθεί όποιον περπατήσει δίπλα της… Και όλα αυτά, μόνο για να εμφανιστεί αυτή η φιγούρα από το πλάι της οθόνης που εφορμά πάνω τoυς.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments