Τα εργοστάσια που κατασκευάζουν κινητήρες, κιβώτια ταχυτήτων και άλλα εξαρτήματα για συμβατικά οχήματα θα καταργηθούν σταδιακά σε βάθος πολλών ετών, καθώς η ζήτηση αυξάνεται για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτό έχει ωθήσει την UAW σε προσπάθειες συνδικαλισμού των εργαζομένων στα εργοστάσια που παράγουν εξαρτήματα EV.
Οι όροι πρέπει ακόμη να εγκριθούν από τα 46.000 μέλη του συνδικάτου της GM. Σε γενικές γραμμές, η συμφωνία είναι παρόμοια με τις συμφωνίες που υπέγραψαν η Ford Motor Co. και η Stellantis NV, αν και η GM είχε τα δικά της ζητήματα. Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει περισσότερους συνταξιούχους από οποιονδήποτε από τους δύο αντιπάλους, καθιστώντας τις βελτιωμένες συνταξιοδοτικές πληρωμές πιο δαπανηρές. Οι έκτακτοι εργαζόμενοι αντιπροσωπεύουν έως και το 10% του εργατικού δυναμικού της GM, έναντι 3% στη Ford.