EDITOR'S PICK

Οι περιοδείες της Taylor Swift και της Beyonce καθώς και η ταινία Barbie επηρέασε τις αγορές το 2023

Οι περιοδείες της Taylor Swift και της Beyonce καθώς και η ταινία Barbie επηρέασε τις αγορές το 2023

Πηγή Φωτογραφίας: moneyreview.gr, Τα δεδομένα από τις ηλεκτρονικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν με Klarna στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Σουηδία, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Πολωνία, από τον Ιανουάριο του 2023 έως τον Σεπτέμβριο του 2023

Τα δεδομένα από τις ηλεκτρονικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν με Klarna στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Σουηδία, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Πολωνία, από τον Ιανουάριο του 2023 έως τον Σεπτέμβριο του 2023

Η μανία με τις περιοδείες της Taylor Swift και της Beyonce καθώς και με την ταινία Barbie επηρέασε εμφανώς τις αγορές που έκαναν οι καταναλωτές μέσα στο 2023, ενώ παράλληλα φάνηκε η διάθεσή τους να βελτιώσουν την εικόνα του σπιτιού τους και του τρόπου με τον οποίο φιλοξενούν κόσμο σε αυτό.

Με βάση τα προϊόντα που αγόρασαν οι καταναλωτές το 2023, όπως καταγράφηκαν στην ετήσια έκθεση «The Checkout» της Klarna, το «Fandom Fashion» ήταν ένα από τα κορυφαία θέματα της χρονιάς, χάρη στην ποπ κουλτούρα που κυριάρχησε φέτος, όπως η περιοδεία Renaissance Tour της Beyoncé, η περιοδεία Eras Tour της Taylor Swift, οι στιλιστικές εμφανίσεις του Harry Styles στις συναυλίες του και η ταινία Barbie.

Τα δεδομένα από τις ηλεκτρονικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν με Klarna στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Σουηδία, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Πολωνία, από τον Ιανουάριο του 2023 έως τον Σεπτέμβριο του 2023, δείχνουν μία αύξηση 254% στις ροζ αποσκευές (Αύγουστος 2023) μετά το λανσάρισμα της συνεργασίας Beis x Barbie και μία αύξηση 146% στα ροζ βερνίκια νυχιών, που συνδέεται με την ταινία Barbie. Επιπλέον, σημειώθηκε αύξηση 1.601% στις αγορές cowboy καπέλων με στρας (Αύγουστος 2023) και 421% στα ασημένια cowboy καπέλα (Σεπτέμβριος 2023), λόγω των σχετικών εμφανίσεων της Beyoncé στην περιοδεία Renaissance Tour. Ακόμα, αυξήθηκαν οι πωλήσεις στα φορέματα με κρόσσια και τα βραχιόλια φιλίας, οι οποίες συνδέονται με τα ρούχα της Taylor Swift στην περιοδεία της, ενώ η αύξηση στις γουέστερν μπότες, τα δερμάτινα μπουφάν και τα παντελόνια καμπάνα συνδέεται με τις στιλιστικές εμφανίσεις του Harry Styles στις συναυλίες του.

Η μόδα και η ομορφιά έπαιζαν πάντα κεντρικό ρόλο στις συναυλίες, προσθέτοντας μία επιπλέον διάσταση στη μουσική. Εμβληματικές ταινίες του κινηματογράφου, όπως η ταινία Barbie, αφήνουν το αποτύπωμά τους στη μόδα, ενώ οι χαρακτήρες της μεγάλης οθόνης συχνά εμπνέουν τις στιλιστικές επιλογές και διαμορφώνουν τις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού, συμβάλλοντας στο διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο της μόδας.

Κάτω από τη θεματική «Life Maximized», η έκθεση της Klarna αναδεικνύει άλλες δύο τάσεις, το «Interior Expressionism» και «Host With the Most», τα οποία αντικατοπτρίζουν τον τρόπο με τον οποίο όλο το χρόνο οι καταναλωτές εκμεταλλεύονται στο έπακρο τους χώρους του σπιτιού και φιλοξενούν τους φίλους και την οικογένειά τους. Καθώς προσθέτουν ζωντάνια στους εσωτερικούς χώρους με περισσότερο χρώμα και μοναδικά κομμάτια, οι καταναλωτές στράφηκαν σε αγορές όπως κυματιστούς καθρέπτες εμπνευσμένους από τη δεκαετία του ‘70 (614% τον Αύγουστο 2023) και διακοσμητικά μαξιλάρια (413% τον Σεπτέμβριο 2023). Άλλα αντικείμενα, όπως γεωμετρικά κεριά, καρό κουβέρτες και ριγέ χαλιά, έχουν επίσης σημειώσει αύξηση αγορών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.Ροζ βαλίτσες και κουβάδες πάγου: Τι ψωνίσαμε το 2023-2

Το τελευταίο θέμα της έκθεσης της Klarna «Host With the Most» αποτυπώνει το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τη φιλοξενία στο σπίτι. Η τάση αυτή αντικατοπτρίζεται από την αύξηση των αγορών σε παγομηχανές (+369% τον Σεπτέμβριο 2023), κουβάδες πάγου (+175% τον Μάρτιο του 2023) και γυάλινα καλαμάκια (107% τον Αύγουστο του 2023) για κοκτέιλ υψηλής ποιότητας. Οικιακά προϊόντα όπως μικροί προτζέκτορες (+84% τον Σεπτέμβριο 2023) για βραδιές ταινιών και διαχυτές αιθέριων ελαίων (+93% τον Σεπτέμβριο 2023) για αρωματοθεραπεία στο σπίτι, είναι επίσης στη λίστα των προϊόντων που σημείωσαν αύξηση. Ροζ βαλίτσες και κουβάδες πάγου: Τι ψωνίσαμε το 2023-3

Το «Life Maximized» είναι το δεύτερο ετήσιο trend report της Klarna, το οποίο αναδεικνύει τις μοναδικές τάσεις της χρονιάς με βάση την κουλτούρα. Το θέμα του 2022 ήταν «Νοσταλγία», με τάσεις όπως «Regencycore», «Y2K», «Vintage Tech» και άλλες.

Ακολουθούν οι κορυφαίες τάσεις αγορών παγκοσμίως σε συγκεκριμένους μήνες του 2023 (σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2023):

Top 7 – Fandom Fashion

1.    Cowboy Καπέλο με στρας (+1601% Αυγ. 2023)

2.    Ροζ Αποσκευές (+254% Αυγ. 2023)

3.    Κοσμήματα με χάντρες (+157% Αυγ. 2023)

4.    Φούστα Τένις (+152% Ιουν. 2023)

5.    Ροζ Βερνίκι Νυχιών (+146% Σεπτ. 2023)

6.    Σκιά Ματιών Υγρή με Glitter (+82% Μάιο 2023)

7.    Βραχιόλια Φιλίας (+52% Σεπτ.2023)

Top 5 – Interior Expressionism

1.    Κυματιστοί Καθρέπτες 70s (+614% Αυγ. 2023)

2.    Διακοσμητικά Μαξιλάρια (+413% in Σεπτ. 2023)

3.    Γεωμετρικά Κεριά (+274% Σεπτ. 2023)

4.    Καρό Κουβέρτες (+202% Σεπτ. 2023)

5.    Ριγέ Χαλιά (+90% in Ιουν. 2023)

Top 5 – Host With The Most

1.    Κουβάδες Πάγου (+175% Μαρ. 2023)

2.    Γυάλινα Καλαμάκια(+107% Αυγ. 2023)

Πηγή: moneyreview.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments