EDITOR'S PICK

Δείτε την νέα Porsche Macan: Ομοιά της καμία- Ηλεκτρική έως 630 ίππους με μεγάλη αυτονομία

Δείτε την νέα Porsche Macan: Ομοιά της καμία- Ηλεκτρική έως 630 ίππους με μεγάλη αυτονομία

Πηγή Φωτογραφίας: INSTAGRAM/@clubmacan

Την περιμέναμε, εμφανίστηκε, παραμένει χαρακτηριστική Porsche, είναι ηλεκτρική, τετρακίνητη και με μεγάλη αυτονομία και νέο εσωτερικό. Δείτε τις εικόνες της νέας Porsche Macan που μόλις παρουσιάστηκε.

Ήταν ένα από τα αυτοκίνητα που περιμέναμε να δούμε το 2024 και μόλις αποκαλύφθηκε σε μια μεγάλη παρουσίαση στην Σιγκαπούρη. Νέα Porsche Macan λοιπόν, ηλεκτρική, πανίσχυρη και με μεγάλη αυτονομία.

Στην παρουσίαση δόθηκε μεγάλη σημασία στην σχεδίαση και η Porsche για να τονίσει την σημασία της αισθητικής είχε καλεσμένη και την γνωστή curator εικαστικό Kylie Ying. Βέβαια στο topgeargreece.gr είχατε διαβάσει σχεδόν τα πάντα για την σχεδίαση του νέου μοντέλου πριν από λίγες μέρες με την συνέντευξη του επικεφαλής σχεδίασης Style Porsche Michael Mauer.

View this post on Instagram

A post shared by Porsche Macan Club (@clubmacan)

Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι ο επικεφαλής της Porsche φωτογραφήθηκε κυρίως με τοn Mauer μπροστά από την νέα Macan.

Η νέα Macan είναι ηλεκτρική Να θυμίσουμε ότι οι θερμικές Macan θα σταματήσουν να πωλούνται στην Ευρώπη την 1η Ιουλίου του 2024, αλλά όχι επειδή δεν πληρούν κάποιο συγκεκριμένο πρότυπο εκπομπών ρύπων ή επειδή η Porsche είναι προληπτική. Είναι επειδή δεν πληρούν τους νέους κανόνες κυβερνοασφάλειας της ΕΕ που τέθηκαν σε ισχύ μετά το σχεδιασμό της υπάρχουσας Macan.

Δύο εκδόσεις θα κυκλοφορήσουν στην αρχή: H Macan 4 και η Macan Turbo. Αμφότερες στηρίζονται στη νέα πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) της Porsche με αριχτεκτονική 800 Volt, και τα δύο με διπλούς κινητήρες και τετρακίνηση, και τα δύο παίρνουν την ίδια μπαταρία 100 kWh, από την οποία οι 95 kWh είναι αξιοποιήσιμες.

Αυτή η πλατφόρμα 800V είναι καλά νέα, επειδή επιτρέπει πιο αποτελεσματική φόρτιση, δηλαδή με ρεύμα DC φθάνει στα 270kW, καλή για φόρτιση από 10 έως 80% σε λίγο περισσότερο από 20 λεπτά.

Σε έναν σταθμό φόρτισης 400 Volt, η μπαταρία μπορεί να “φορτίσει” ή να χωρίσει τη μπαταρία σε δύο ξεχωριστές μονάδες, επιτρέποντας – και πάλι – αποτελεσματική φόρτιση έως και 135kW. Και θα τραβήξει έως και 11kW στη θύρα εναλλασσόμενου ρεύματος.

Η αυτονομία που ανακοινώνει η Porsche είναι στα 613 χιλιόμετρα για το λιγότερο ισχυρό Macan 4 και 590 χιλιόμετρα για το ταχύτερο Turbo. Στην πραγματική χρήση αυτό σημαίνει σίγουρα 350 με 400 χιλιόμετρα αυτονομίας, δηλαδή πολύ πολύ καλά για αυτοκίνητο τέτοιας ισχύος και βάρους.Η Macan 4 αποδίδει λίγο πάνω από 400 ίππους και φτάνει τα 62 km/h σε 5,2 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 220 km/h. Η Turbo αποδίδει 630 ίππους με launch control, μπορεί να φτάσει τα 100 km/h από στάση σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα και να τρέξει με μέγιστη ταχύτητα 270 km/h. Γρήγορη αναμφίβολα, αλλά όχι ακριβώς συγκλονιστική για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις μέρες μας.

Υπάρχουν αλλαγές στην οδική συμπεριφορά, οι οποίες αφορούν την κατεύθυνση στους πίσω τροχούς και τα αμορτισέρ με δύο βαλβίδες που δίνουν ένα ευρύτερο φάσμα, καθώς και ένα μεγαλύτερο μεταξόνιο από τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Υπάρχουν επίσης αυτά που κάνουν την Macan σπορ αυτοκίνητο όπως τα Porsche Traction Management (e-PTM), Porsche Torque Vectoring plus (PTV plus) και Porsche Active Suspension Management (PASM) για να συνοδεύει την αερανάρτηση -προαιρετική στην Macan 4 στάνταρ στην Turbo.

Η φίρμα υπόσχεται “δυναμική που χαρακτηρίζει την Porsche” και “χαρακτηριστική αίσθηση του τιμονιού” – τα οποία ακούγονται συνήθη αλλά με δεδομένο τι κατάφερε η εταιρεία με την Taycan, ίσως να μην θέλετε να ποντάρετε πολύ εναντίον της.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments