Από την άλλη και η Richemont, μητρική εταιρεία της Cartier, ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι οι πωλήσεις στην ηπειρωτική Κίνα, το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο αυξήθηκαν κατά 25% το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου.
Όπως σημειώνει το CNBC, «οι καταναλωτές στην Κίνα ήταν απρόθυμοι να ξοδέψουν τα τελευταία χρόνια λόγω της αβεβαιότητας για το μελλοντικό εισόδημα και της ευρείας επιβράδυνσης της οικονομικής ανάπτυξης».
Συνολικά, περίπου τα μισά από τα κορυφαία εμπορικά σήματα και αρκετά εξειδικευμένα εμπορικά σήματα, έχουν ανακάμψει στα επίπεδα πωλήσεων του 2021, αναφέρει έκθεση της Bain & Company, χωρίς να κοινοποιεί συγκεκριμένα ονόματα.