EDITOR'S PICK

Ποιος είναι έτοιμος για cruisetok;

Ποιος είναι έτοιμος για cruisetok;

Πηγή Φωτογραφίας: mytours.gr

Όλα ξεκίνησαν μόλις το Serenade of the Seas ξεκίνησε το ταξίδι του τον Δεκέμβριο, καθώς πολλά βίντεο που αφορούσαν την κρουαζιέρα έγιναν viral. Μεταξύ αυτών: ένα βίντεο με τίτλο «πράγματα που με αγχώνουν στην κρουαζιέρα των 9 μηνών», στο οποίο η ανάρτηση απαριθμούσε τα πάντα, από τον «αλκοολισμό» έως τους «κατά συρροή δολοφόνους» ως πιθανές απειλές, και μια κάρτα μπίνγκο που περιλάμβανε τόσο ένα πρώτο όσο και ένα δεύτερο ξέσπασμα Covid, μια πειρατική κατάληψη, έναν γάμο, μαζικά σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, μια ψυχική κατάρρευση και, φυσικά, ένα podcast κατά την επιστροφή.

Στις 10 Δεκεμβρίου, το Serenade of the Seas απέπλευσε από το λιμάνι του Μαϊάμι. Δεν πρόκειται για μια συνηθισμένη κρουαζιέρα: Στο πλοίο επέβαιναν εκατοντάδες επιβάτες οι οποίοι, για τους επόμενους εννέα μήνες, θα μείνουν στο πλοίο καθώς θα ταξιδέψει σε 150 λιμάνια, 60 χώρες και επτά ηπείρους. «Και οι τέσσερις γωνίες, ένα επικό ταξίδι», αναφέρεται στο υλικό μάρκετινγκ της Royal Caribbean για την «Απόλυτη Παγκόσμια Κρουαζιέρα», όπου οι τιμές κυμαίνονται από περίπου 54.000 έως 117.000 δολάρια ανά άτομο.

View this post on Instagram

A post shared by Dr. Jenny Travels (@drjennytravels)

Στο #cruisetok, οι επιβάτες είναι χαρακτήρες, οι ενημερώσεις είναι η «πλοκή» και οι πραγματικοί προορισμοί είναι απλώς φόντο για να προβάλλεται το μέγιστο δυνατό δράμα

Στο παρελθόν έχουν πραγματοποιηθεί κρουαζιέρες με προορισμό «όλο τον κόσμο», με την πρώτη να γίνεται σχεδόν ακριβώς πριν από 100 χρόνια. Δεν έχει υπάρξει, ωστόσο, παρόμοια παγκόσμια κρουαζιέρα που να έχει αιχμαλωτίσει το διαδίκτυο όπως αυτή, δημιουργώντας αυτό που πολλοί άνθρωποι στο διαδίκτυο αναφέρουν ως το δικό τους «reality show» σε πραγματικό χρόνο.

Περισσότεροι από δώδεκα επιβάτες και μέλη του πληρώματος έχουν αρχίσει να καταγράφουν το ταξίδια τους στο TikTok και να δημοσιεύουν σχετικές ενημερώσεις από το πλοίο, ενώ μια χούφτα πιστών λογαριασμών ανασκόπησης αναλύουν όλες τις πληροφορίες σε μικροσκοπικές ενημερώσεις ειδήσεων.

Σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, πειρατές και κατά συρροή δολοφόνοι Μερικοί από τους επιβάτες ήρθαν στο πλοίο με ήδη μεγάλο αριθμό ακολούθων, όπως η Νοτιοαφρικανή influencer Amike Oosthuizen, της οποίας η μητέρα ήταν μέλος του καστ στο The Real Housewives of Pretoria, ή η μεταπτυχιακή φοιτήτρια του Πανεπιστημίου της Αλαμπάμα Brooklyn Schwetje, η οποία ήδη δημοσίευε ταξιδιωτικό περιεχόμενο πριν από την κρουαζιέρα.

Ως επί το πλείστον, όμως, όσοι άρχισαν να δημοσιεύουν για τα ταξίδια τους στην κρουαζιέρα είδαν τον αριθμό των ακολούθων τους στο TikTok να εκτινάσσεται από το μηδέν σε περισσότερους από 100.000 μέσα σε λίγες εβδομάδες. Στο #cruisetok, οι επιβάτες είναι χαρακτήρες, οι ενημερώσεις είναι η «πλοκή» και οι πραγματικοί προορισμοί είναι απλώς φόντο για να προβάλλεται το μέγιστο δυνατό δράμα. Από τις 22 Ιανουαρίου, τα βίντεο με hashtag #ultimateworldcruise έχουν συγκεντρώσει συνολικά περισσότερες από 340 εκατομμύρια προβολές.

Οι Αμερικανοί είχαν πάντα μια ιδιαίτερη συμπάθεια στις κρουαζιέρες- από τη γέννηση της βιομηχανίας τη δεκαετία του 1970, υπάρχει μια τεράστια αγορά, ίσως επειδή οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της κρουαζιέρας έχουν κάνει τις διακοπές παιχνιδιάρικες με τη μορφή πόντων και ανταμοιβών

Όλα ξεκίνησαν μόλις το Serenade of the Seas ξεκίνησε το ταξίδι του τον Δεκέμβριο, καθώς πολλά βίντεο που αφορούσαν την κρουαζιέρα έγιναν viral. Μεταξύ αυτών: ένα βίντεο με τίτλο «πράγματα που με αγχώνουν στην κρουαζιέρα των 9 μηνών», στο οποίο η ανάρτηση απαριθμούσε τα πάντα, από τον «αλκοολισμό» έως τους «κατά συρροή δολοφόνους» ως πιθανές απειλές, και μια κάρτα μπίνγκο που περιλάμβανε τόσο ένα πρώτο όσο και ένα δεύτερο ξέσπασμα Covid, μια πειρατική κατάληψη, έναν γάμο, μαζικά σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, μια ψυχική κατάρρευση και, φυσικά, ένα podcast κατά την επιστροφή.

View this post on Instagram

A post shared by jenna lu (@itsjennalu)

«Απολαύστε τις διακοπές σας, σας αγαπώ» Ο αλγόριθμος του TikTok αναζητά διαρκώς την καινοτομία με μια υγιή δόση επικαιρότητας, ακριβώς αυτό που μπορεί να προσφέρει μια κρουαζιέρα εννέα μηνών. Σκεφτείτε τον Joe Martucci, έναν 67χρονο συνταξιούχο οικονομικό διευθυντή από το St. Cloud της Φλόριντα, ο οποίος συμμετείχε στην κρουαζιέρα για να γιορτάσει τη συνταξιοδότηση μαζί με τη σύζυγο του, Audrey.

«Έστελνα βίντεο στα παιδιά μου και μου είπαν: «Μπαμπά, βάλε αυτά στο TikTok για να τα δουν και οι φίλοι μας». Δεν ήξερα ότι «οι φίλοι τους» ήταν 90.000 άνθρωποι, λέει ο ίδιος μέσω βιντεοκλήσης σε μια συνέντευξη του στο Vox ενώ το πλοίο βρίσκεται αγκυροβολημένο στην Ουσουάια, στο νότιο άκρο της Αργεντινής.

Η πρώτη του ανάρτηση στην κρουαζιέρα, με τον λογαριασμό @spendingourkidsmoney, έφτασε το 1,5 εκατομμύριο προβολές και μέσα σε λίγες εβδομάδες, οι συνεπιβάτες άρχισαν να τον πλησιάζουν για να του πουν ότι τον είδαν στο διαδίκτυο. Επειδή ξεκινάει όλα τα βίντεο του με το «Γεια σας, παιδιά!», οι οπαδοί του τον βλέπουν σαν τον δικό τους μπαμπά (Μια χρήστης του TikTok, για παράδειγμα, έγραψε: «Απλά να ξέρετε ότι θεραπεύετε επίσης ένα μικρό κομμάτι για όσους από εμάς δεν είχαν ποτέ μπαμπά. Απολαύστε τις διακοπές σας, σας αγαπώ παιδιά! – κόρη»).

Λέει ότι τον τιμά το συναίσθημα αυτό και είναι ο λόγος που συνεχίζει να το κάνει. Ο κόσμος είναι τόσο ενθουσιασμένος από τον Martucci που έχουν προγραμματίσει μια συνάντηση μαζί του όταν το πλοίο φτάσει στο Σαουθάμπτον της Αγγλίας στις 26 Ιουλίου, καθώς νωρίτερα αποκάλυψε ότι σκόπευε να ψωνίσει από το Primark εκείνη την ημέρα, και έτσι οι θαυμαστές αποφάσισαν ότι θα τον ακολουθήσουν.

«Είναι το τέλειο σκηνικό για δράμα» Σκεφτείτε και την 23χρονη Little Rat Brain, η οποία έφτασε να έχει στον λογαριασμό της σχεδόν 150.000 ακόλουθους και να είναι η «αγαπημένη των θαυμαστών» στην κρουαζιέρα. (Η Little Rat Brain κρατά την ταυτότητά της μυστική από το διαδίκτυο και χρησιμοποιεί μόνο το όνομα χρήστη της).

Δημοσιεύει αστεία, μερικές φορές σουρεαλιστικά, χαοτικά μονταρισμένα βίντεο για το πώς είναι να ζεις σε ένα πλοίο, παρόλο που δεν είχε χρησιμοποιήσει ποτέ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πολύ πριν από το ταξίδι. Αν και λέει ότι ποτέ δεν είχε στόχο να γίνει διάσημη, καταλαβαίνει γιατί ο κόσμος συναρπάζεται. «Είμαστε μια πολύ μικρή ομάδα ανθρώπων σε ένα κλειστό πλοίο από το οποίο δεν μπορείς να φύγεις», είπε.

«Και τα αλκοολούχα ποτά είναι δωρεάν. Είναι το τέλειο σκηνικό για δράμα».

Το γεγονός ότι το θέαμα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της απόλυτης παγκόσμιας κρουαζιέρας έχει μεταφερθεί εκτός οθόνης και στο πραγματικό πλοίο είναι ίσως πιο ενδιαφέρον από τα εύλογα σκαμπανεβάσματα της ζωής στη θάλασσα με εκατοντάδες άλλους ανθρώπους.

Οι Αμερικανοί είχαν πάντα μια ιδιαίτερη συμπάθεια στις κρουαζιέρες- από τη γέννηση της βιομηχανίας τη δεκαετία του 1970, υπάρχει μια τεράστια αγορά, ίσως επειδή οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της κρουαζιέρας έχουν κάνει τις διακοπές παιχνιδιάρικες με τη μορφή πόντων και ανταμοιβών επιβράβευσης, ή ίσως επειδή οι Αμερικανοί λατρεύουν τους μπουφέδες all-you-can-eat και επίσης την ελευθερία από το να χρειάζεται να πάρουν αποφάσεις.

Οι κρουαζιέρες όντως γίνονται ολοένα και μεγαλύτερες, αν και σίγουρα μπορεί να συμβούν ατυχίες – ρωτήστε τους επίδοξους επιβάτες που τώρα μηνύουν την τριετή κρουαζιέρα που ακυρώθηκε αιφνιδιαστικά λίγες ημέρες πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση.

*Με πληροφορίες από Vox

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments