SPOTLIGHTS

Γραμμή 4 του Μετρό: Αλλάζει η όψη της Αθήνας – «Ανάσα» στο καθημερινό κυκλοφοριακό κομφούζιο

Γραμμή 4 του Μετρό: Αλλάζει η όψη της Αθήνας – «Ανάσα» στο καθημερινό κυκλοφοριακό κομφούζιο

Πηγή Φωτογραφίας: freepik.com//Motion blur of Automatic train moving inside tunnel in Tokyo, Japan.

Oι πρώτοι 15 σταθμοί της Γραμμής 4 του Μετρό, θα δώσουν μεγάλη ανάσα καθώς μεταφέρουν περίπου 340.000 επιβάτες, βγάζοντας 53.000 αυτοκίνητα από το δρόμο κάθε μέρα. Οι φόβοι για gentrification.

Διθυραμβικό είναι το δημοσίευμα του Bloomberg για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, που θα περάσει κάτω από το κέντρο της πρωτεύουσας και θα δώσει ανάσα στο οξύ κυκλοφοριακό «έμφραγμα» που επικρατεί καθημερινά, εγείροντας προβληματισμούς παράλληλα για το λεγόμενο gentrification, ειδικά στην περιοχή των Εξαρχείων. Όπως τονίζεται, αν και η ολοκλήρωση του έργου απαιτεί άλλα 5 χρόνια αναμονής των κατοίκων στις περιοχές που γίνονται τα έργα, τα αποτελέσματα θα είναι γρήγορα αισθητά σε όλους.

Αλλάζει η όψη της Αθήνας

«Η κατασκευή της νέας γραμμής 15 σταθμών ξεκίνησε το 2021 ενώ παράλληλα συνεχίζονται οι εργασίες ανακαίνισης 7 αστικών πλατειών γύρω από τους μελλοντικούς σταθμούς. Σε έναν κόσμο όπου οι πόλεις προσπαθούν να μειώσουν τη ρύπανση και τις εκπομπές άνθρακα από τα αυτοκίνητα, το Μετρό είναι το είδος της νέας δημόσιας συγκοινωνίας που προτιμούν οι πολίτες» επισημαίνει το διεθνές ειδησεογραφικό πρακτορείο, προσθέτοντας ταυτόχρονα, ωστόσο, πως παρά την γενικευμένη υποστήριξη, το έργο έχει προκαλέσει αντιδράσεις από τους κατοίκους που φοβούνται ότι η Αθήνα θα γίνει λιγότερο «πράσινη» και θα ενταθούν οι κοινωνικές ανισότητες.

«Με αξιόπιστα, αρκετά συχνά δρομολόγια και τακτική συντήρηση των εγκαταστάσεων, οι τρεις υπάρχουσες γραμμές του μετρό της Αθήνας καλύπτουν πολλές βασικές διαδρομές και παρέχουν γρήγορες συνδέσεις τόσο με το αεροδρόμιο όσο και με το λιμάνι του Πειραιά. Προσθέστε και την γραμμή του Τραμ που τρέχει από το κέντρο κατά μήκος της ακτογραμμής της πόλης και έχετε ένα επίπεδο που ταιριάζει με τα ευρύτερα ευρωπαϊκά πρότυπα για μια πόλη του μεγέθους της Αθήνας» σημειώνει το Bloomberg, συμπληρώνοντας πως η νέα γραμμή θα καλύψει δύο μεγάλα κενά στο δίκτυο, ειδικά στις πυκνοκατοικημένες γειτονιές στα Ανατολικά και δη, στους πρόποδες του Υμηττού, όπου στεγάζονται τα περισσότερα πανεπιστημιακά ιδρύματα, χωρίς να διαθέτουν «μετροπόντικα».

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments