Πολιτική

Τα τέσσερα θεματικά σποτ της ΝΔ

Τα τέσσερα θεματικά σποτ της ΝΔ

Πηγή Φωτογραφίας: Διαδίκτυο, Τα τέσσερα θεματικά σποτ

Κεντρικό προεκλογικό σύνθημα της ΝΔ παραμένει το "Σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη".

Η Νέα Δημοκρατία έχει δείξει σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις από το 2019 έως σήμερα πως «ξέρει να κάνει εκλογές» με επαγγελματικό τρόπο και να εκπέμπει τα μηνύματα που φέρνουν αποτέλεσμα. Με δεδομένο πως οι ευρωκάλπες είναι οι τέταρτες (!)εκλογές τον τελευταίο χρόνο, στο Μαξίμου έχουν επιλέξει να μη «βομβαρδίσουν» τους ψηφοφόρους, κάτι που λόγω της μεγάλης κόπωσης του εκλογικού σώματος μπορεί να έχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Στο πλαίσιο αυτό, η καμπάνια της Ν.Δ. έχει δομηθεί γύρω από ένα κεντρικό σύνθημα –«Σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη»– και γύρω από αυτό θα βγουν τέσσερα θεματικά σποτ.

Το κεντρικό μήνυμα είναι ότι οι επερχόμενες εκλογές είναι κυρίως για την ανάδειξη εκπροσώπων μας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, καθώς εκεί ψηφίζονται το 80% των νόμων που αφορούν την πατρίδα μας. Έχουν δημιουργηθεί τέσσερα σποτ που επικεντρώνονται σε διάφορα θέματα. Το πρώτο σποτ αναφέρεται στις μεταρρυθμίσεις που έχει κάνει η κυβέρνηση και στη συνέπεια που έχει δείξει κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησης της. Στοχεύει να διαβεβαιώσει το εκλογικό κοινό ότι η Νέα Δημοκρατία είναι η παράταξη που εκπληρώνει τις υποσχέσεις της.

Το δεύτερο σποτ εστιάζει στον αγροτικό τομέα, καθώς η νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική (=ΚΑΠ) αποτελεί ένα σημαντικό θέμα για τη νέα πενταετία στην Ευρώπη. Η κυβέρνηση επιδιώκει να επισημάνει τη σημασία του αγροτικού κόσμου και την ανάγκη για αποτελεσματική υπεράσπιση των συμφερόντων του. Το τρίτο σποτ αφορά την Παιδεία και τη δημιουργία μη κρατικών πανεπιστημίων, παρουσιάζοντας τις “τολμηρές αλλαγές” που προτείνονται. Με αυτήν την τακτική, η Ν.Δ. επιδιώκει να αντιστρέψει την αρνητική εντύπωση για την αρχή της δεύτερης θητείας της και να υπογραμμίσει τη δράση της σε διάφορους τομείς.

Όπως έχει επισημάνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, η πρώτη τετραετία ήταν κυρίως μια περίοδος “σταθεροποίησης”, ενώ η δεύτερη αναμένεται να είναι μια περίοδος μεγάλων τομών και αλλαγών. Πριν από τις εκλογές, θα προβληθεί ένα ακόμη κεντρικό σποτ με θέμα το μεταναστευτικό, την ασφάλεια των συνόρων και την ενίσχυση της αποτρεπτικής δύναμης της χώρας. Αυτός ο τομέας απευθύνεται στην “καρδιά” του πιο συντηρητικού κοινού, στο οποίο η Νέα Δημοκρατία έχει δώσει μεγάλη έμφαση σε αυτές τις εκλογές.

Όπως σε όλες τις εκλογές των τελευταίων ετών, τα social media δεν λειτουργούν πλέον συμπληρωματικά στην επικοινωνία, αλλά έχουν πάρει τα ηνία με πρωταγωνιστικό ρόλο. To ΤikΤok του πρωθυπουργού αποτελεί την αιχμή του δόρατος, έχοντας ξεπεράσει τους 260.000 followers και έχοντας περιεχόμενο το οποίο διαμορφώνει η διευθύντρια επικοινωνίας του πρωθυπουργού Κύρα Κάππη, το οποίο ενισχύει καθοριστικά την εικόνα του, ειδικά στα νεανικά κοινά. Χαρακτηριστικά παραδείγματα, το βίντεο που είχε κάνει για το Final four και το τελευταίο όπου έλαβε δώρο παπούτσια με το λογότυπο της Νέας Δημοκρατίας.

Ο Ερικ Παρκς είναι υπεύθυνος για την καθημερινή διαχείριση των λογαριασμών του Μαξίμου στα κοινωνικά δίκτυα Facebook, Instagram και Χ. Στην ομάδα επικοινωνίας του πρωθυπουργού, ο Θωμάς Βαρβιτσιώτης είναι ο σύμβουλος επικοινωνίας, ο Παύλος Μαρινάκης είναι ο εκπρόσωπος που συνομιλεί καθημερινά με τα μέσα ενημέρωσης και είναι υπεύθυνος για την εκπροσώπηση, ενώ ο Χρήστος Ζωγράφος και ο Γιώργος Ευθυμίου είναι το δίδυμο του γραφείου Τύπου. Επιπλέον, η Αριστοτελία Πελώνη είναι υπεύθυνη για τις εξωτερικές σχέσεις και ο Γιάννης Βλαστάρης είναι ο λογογράφος.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments