Πολιτική

Κώστας Αχ. Καραμανλής: Στηρίζω την πρόταση της ΝΔ για τη σύσταση προανακριτικής

Κώστας Αχ. Καραμανλής: Στηρίζω την πρόταση της ΝΔ για τη σύσταση προανακριτικής

Πηγή Φωτογραφίας: [378620] ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΑΣΗ ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ (ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ/EUROKINISSI)

«Στηρίζω ολόψυχα την πρόταση της ΝΔ για τη σύσταση προκαταρκτικής. Θέτω τον εαυτό μου στην κρίση της δικαιοσύνης», ανέφερε

Την παραπομπή του στην Προανακριτική Επιτροπή της Βουλής και εν συνεχεία στο Δικαστικό Συμβούλιο ζήτησε ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής, που πραγματοποιεί παρέμβαση στην Ολομέλεια, κατά τη συζήτηση των τριών προτάσεων σύστασης προανακριτικής επιτροπής για την υπόθεση των Τεμπών.

Απευθυνόμενος στους 297, πλέον, βουλευτές, ο κ. Καραμανλής ζήτησε δικαιοσύνη και για τον ίδιο, διευκρινίζοντας ότι θα στηρίξει την πρόταση της ΝΔ για τη σύσταση της προανακριτικής. Μάλιστα κάλεσε τους συναδέλφους του να πράξουν το ίδιο, προκειμένου να παραπεμφθεί στον φυσικό δικαστή. 

«Δεν θα ξεχάσω ποτέ εκείνη τη νύχτα» είπε στην έναρξη της ομιλίας του ο κ. Καραμανλής, που αναφέρθηκε στα όσα έγιναν στις 28 Φεβρουαρίου 2025. «Τα δάκρυά μου ήταν αληθινά. Οι εικόνες αυτές είναι ζωντανές μέσα μου. Τα Τέμπη είναι εθνική τραγωδία, όμως έγιναν και πεδίο σφοδρής αντιπαράθεσης κι εγώ βρέθηκα στο κέντρο της αντιπαράθεσης που μετατράπηκε σε πολιτική εκμετάλλευση». Όμως, είπε, όσες επιθέσεις κι αν δέχθηκε, ο ίδιος δεν απάντησε και δεν αντιπαρατέθηκε. «Η απουσία μου από τα ΜΜΕ παρερμηνεύτηκε ως ενοχή», είπε, λέγοντας ότι ο ίδιος έχει εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη. «Οι πολίτες ζητούν καλύτερο σιδηρόδρομο και σε αυτούς θέλω να απευθυνθώ σήμερα και να εξηγήσω ότι έκανα όσα μπορούσα στη διάρκεια της θητείας μου. Δεν ολιγώρησα, το αντίθετο», είπε. 

«Δικαιοσύνη θέλουν οι γονείς. Δικαιοσύνη όμως θέλω κι εγώ. Στηρίζω ολόψυχα την πρόταση της ΝΔ για τη σύσταση προκαταρκτικής. Θέτω τον εαυτό μου στην κρίση της δικαιοσύνης», ανέφερε. 

Για το προσωπικό, ο κ. Καραμανλής παρέθεσε στοιχεία.  Παράλληλα, ανέφερε για τον σταθμάρχη ότι «δεν ήταν ρουσφέτι, ήταν δημόσιος υπάλληλος που κατατάχθηκε στον ΟΣΕ μέσω κινητικότητας», είπε, προσθέτοντας ότι για τη θέση εμφανίστηκε ο σταθμάρχης και άλλος ένας υποψήφιος. 

«Αυξήσαμε τη χρηματοδότηση. Η ετήσια επιχορήγηση δεν μπορούσε να γίνει πριν το 2022, λόγω του μακροπρόθεσμου σχεδίου που είχε ψηφίσει ο ΣΥΡΙΖΑ το 2015 και το 2018. Δεν καθίσαμε με σταυρωμένα τα χέρια, αλλά κινηθήκαμε μέσα στα επιτρεπόμενα δημοσιονομικά όρια», είπε. Παράλληλα, ανέφερε ότι ολοκλήρωσε χρέος 10 δισ. από τη δεκαετία του 1980. Με τη διαγραφή εξυγιάνθηκε η οικονομική θέση της εταιρείας. Ο ΟΣΕ εντάχθηκε στο τομεακό πρόγραμμα του υπουργείου. Συνολικά, είπε, έδωσε περίπου 400 εκατ. ευρώ για κονδύλια στον ΟΣΕ. 

«Δεν κώφευσα στις επιστολές», είπε, υποστηρίζοντας ότι ενίσχυσε τον ΟΣΕ με 417 θέσεις εργασίας και περίπου 400 εκατ. ευρώ. «Μακάρι να είχα μπορέσει παραπάνω. Το δυστύχημα δεν έγινε επειδή δεν βάλαμε λεφτά στον σιδηρόδρομο», τόνισε. 

Όσον αφορά στα ζητήματα ασφάλειας, παρέπεμψε στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, που είναι αρμόδια για το ζήτημα. «Η Κομισιόν από το 2013 ζητούσε να γίνει Εθνική Αρχή Ασφάλειας. Η απαίτηση υλοποιήθηκε το 2013, που η ΡΑΣ ορίζεται ως η μοναδική αρχή ασφάλειας για τους σιδηροδρόμους». 

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments