Netflix: Μεταφέρει τα Βιντεοπαιχνίδια στην Τηλεόραση – Παιχνίδι από τον Καναπέ με Κινητό ως Χειριστήριο
Πηγή Φωτογραφίας: sortiraparis.com
Το Netflix κάνει το πιο φιλόδοξο βήμα του στη βιομηχανία gaming, μεταφέροντας για πρώτη φορά τα παιχνίδια του από κινητές συσκευές στην τηλεόραση, μετατρέποντας το smartphone σε χειριστήριο και ανοίγοντας δρόμο για κοινωνικές εμπειρίες από τον καναπέ. Ο συν-Διευθύνων Σύμβουλος Γκρεγκ Πίτερς, μιλώντας στη Bloomberg Screentime στο Λος Άντζελες στις 8 Οκτωβρίου 2025, χαρακτήρισε την πρωτοβουλία «σημαντικό βήμα ανάπτυξης», βαθμολογώντας τις προσπάθειες της εταιρείας B-minus. «Το gaming στην τηλεόραση είναι φυσική εξέλιξη – το mobile είναι ώριμο, η TV το μέλλον», δήλωσε ο Πίτερς, ενώ ο νέος επικεφαλής gaming Αλέν Τασκάν (από Epic Games, 2024) τόνισε: «Για να διασκεδάζουμε πραγματικά, τα παιχνίδια πρέπει να μπουν στην κεντρική οθόνη του σπιτιού».
Από το Mobile στη TV: Η Μετάβαση και οι Τίτλοι
Μέχρι τώρα, τα 50+ παιχνίδια της Netflix (δωρεάν για συνδρομητές) ήταν αποκλειστικά mobile, με 10 εκατομμύρια downloads το 2024. Από Νοέμβριο 2025, θα μεταφερθούν σε smart TV και streaming συσκευές (Roku, Apple TV), με το κινητό ως χειριστήριο μέσω QR κωδικού. Πρώτοι τίτλοι:
- Boggle Party: Λεκτικό παιχνίδι παρτίδας, για 2-6 παίκτες.
- Pictionary: Game Night: Σχεδιαστικό παιχνίδι από Netflix show.
- Tetris Time Warp: Κλασικό Tetris με twists.
- Lego Party: Διαδραστικό Lego gaming.
Η τεχνολογία cloud gaming (Netflix Cloud) υποστηρίζει χαμηλή καθυστέρηση (<50ms), με €1 δισ. επενδύσεις έως 2027. «Η TV γίνεται gaming hub – χωρίς κονσόλες», δήλωσε ο Τασκάν.
Η Στρατηγική του Netflix: Νέα Εποχή Home Gaming
Το Netflix, με 280 εκατομμύρια συνδρομητές, βλέπει το gaming ως εκταίναση περιεχομένου, μετά αποτυχίες όπως Bandersnatch (2018). Ο Πίτερς: «Το mobile είναι ανταγωνιστικό – η TV προσφέρει κοινωνικές εμπειρίες». Ο Τασκάν, από Fortnite, εστιάζει σε 4 κατηγορίες:
- Παιδικά: Εκπαιδευτικά για kids.
- Πάρτι: Multiplayer για φίλους.
- Mainstream: Όπως GTA-style.
- Βασισμένα σε shows: Stranger Things games.
Με 50 developers και συνεργασίες (EA, Ubisoft), το Netflix στοχεύει 100 εκατομμύρια gamers έως 2027. «Σπάμε την κατάρα του Χόλιγουντ – μακροπρόθεσμα, όχι βραχυπρόθεσμα», είπε ο Τασκάν.
Προκλήσεις και Προοπτικές
Προκλήσεις:
- Κόστος: €500 εκατ./έτος development.
- Ανταγωνισμός: PlayStation, Xbox.
- Τεχνολογία: Cloud latency σε 4G.
Προοπτικές:
- 2026: 20 νέα τίτλοι, VR integration.
- 2027: €2 δισ. έσοδα gaming (5% συνολικών).
«Το Netflix γίνεται all-in-one entertainment», εκτίμησε η Variety.
Gaming από τον Καναπέ
Η μεταφορά παιχνιδιών στην TV μετατρέπει το Netflix σε home gaming hub, με κινητό ως χειριστήριο. Από streaming σε interactive, η εταιρεία επενδύει €1 δισ. για νέα εποχή ψυχαγωγίας. (Περίπου 650 λέξεις)# Netflix: Η Επανάσταση του Gaming στην Τηλεόραση – Παιχνίδι από τον Καναπέ με Κινητό Χειριστήριο.
Πηγή: Pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας