
Attica Bank: Κατέγραψε τη μεγαλύτερη ετήσια αύξηση ναυτιλιακού χαρτοφυλακίου μεταξύ 30 τραπεζών
Σημείωσε ποσοστό 173,67%, από $74 εκατ. στο τέλος του 2023 σε $203 εκατ. στο τέλος του 2024
Σημείωσε ποσοστό 173,67%, από $74 εκατ. στο τέλος του 2023 σε $203 εκατ. στο τέλος του 2024
Την ίδια χρονιά, οι ξένες τράπεζες με παρουσία στην Ελλάδα μείωσαν τις χορηγήσεις κατά 4,76%, από τα 10,2 στα 9,7 δις. δολ. Οι ξένες τράπεζες χωρίς παρουσία στην Ελλάδα μείωσαν κατά 3,1% τα δάνειά τους,, από 22 σε 21,4 δισ. δολ.
Ο κ. Ιβάν Σαββίδης λέγεται ότι ενοχλήθηκε από κάποιες πρωτοβουλίες του κ. Λιάγκου σχετικά με την κατακύρωση διαγωνισμών του ΟΛΘ και είχε ως απόδειξη και τα ευρήματα από εσωτερικούς ελέγχους που είχαν διενεργηθεί.
Νέα οδηγία απαιτεί από όλα τα διερχόμενα πλοία την παροχή ασφαλιστικών στοιχείων - Ενίσχυση της ναυτικής ασφάλειας εν μέσω γεωπολιτικών εντάσεων
Τη δημοπράτηση έργου ύψους 2,5 εκατομμυρίων ευρώ, για την αναβάθμιση πέντε κρίσιμων σημείων του κεντρικού λιμένα της Τήνου, ανακοίνωσε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, κατά την επίσημη επίσκεψή του στο νησί.
Την έναρξη κλαδικής έρευνας στην ελληνική ακτοπλοΐα, ασκώντας τη σχετική αρμοδιότητά της βάσει του άρθρου 40 του ν. 3959/2011 αποφάσισε η Επιτροπή Ανταγωνισμού
Στο επίκεντρο των συνομιλιών βρίσκεται η επιτάχυνση των υποδομών που αφορούν την εξυπηρέτηση των επιβατών και την ενίσχυση του στρατηγικού ρόλου του Πειραιά ως διαμετακομιστικού και τουριστικού κόμβου
Εντείνοντας τις προσπάθειές της για την καταπολέμηση του σκιώδους στόλου της Ρωσίας, η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) υιοθέτησε ένα ακόμη μέτρο, καθώς απαιτεί από όλα τα σκάφη, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που απλώς διέρχονται από τα ύδατα της ΕΕ χωρίς να εισέρχονται σε λιμάνι της ΕΕ, να προσκομίζουν αποδεικτικά ασφάλισης.
Το λιμάνι του Λαυρίου και η Μαρίνα Βουλιαγμένης εξουσιοδοτήθηκαν να εκδίδουν πιστοποιητικά υγειονομικού ελέγχου πλοίων για ταξίδια εξωτερικού
Ιστορική ανατροπή σημειώθηκε στο τοπίο των ευρωπαϊκών λιμανιών κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, καθώς το λιμάνι της Αμβέρσας–Μπριζ πέρασε στην πρώτη θέση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, εκθρονίζοντας το παραδοσιακά κυρίαρχο λιμάνι του Ρότερνταμ.
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών
Ο εκπρόσωπος του Ντόναλντ Τραμπ για το εμπόριο Τζέιμισον Γκριρ δήλωσε την Τρίτη (08/04) στους νομοθέτες ότι δεν θα εφαρμοστούν όλα τα προτεινόμενα από τον οργανισμό τέλη πολλών εκατομμυρίων δολαρίων για τα κινεζικής κατασκευής πλοία που ελλιμενίζονται σε αμερικανικά λιμάνια. Επισήμανε, μάλιστα, ότι αυτά ενδέχεται να μην είναι σωρευτικά. Ο Γκριρ δήλωσε σε ακρόαση της […]
Η εν λόγω παράδοση, που πραγματοποιήθηκε στο κρουαζιερόπλοιο Celestyal Discovery στο Λιμάνι του Λαυρίου, αποτελεί την πρώτη εφαρμογή του μίγματος πετρελαίου με βιοκαύσιμο στην ελληνική αγορά και η χρήση του μειώνει τις εκπομπές CO2 που παράγονται από το πλοίο κατά περίπου 21%.
Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Διάσκεψης στις Βρυξέλλες για τη Ναυτιλία «European Shipping Summit 2025»
Ο Παναμάς εντείνει τους ελέγχους στη ναυτιλία, διαγράφοντας πλοία που συνδέονται με παραβιάσεις διεθνών κυρώσεων και κανονισμών
Η Ένωση Ευρωπαίων Εφοπλιστών (ECSA) και η Sea Europe, εκπρόσωποι των ευρωπαϊκών ναυπηγείων και των κατασκευαστών ναυτιλιακού εξοπλισμού, ζήτησαν από την Κομισιόν να ενσωματώσει τον ναυτιλιακό τομέα στην Ευρωπαϊκή Βιομηχανική Στρατηγική και το Σχέδιο Επενδύσεων Βιώσιμων Μεταφορών
Πρέπει να αντισταθμίσουμε τις επιδοτήσεις που έχει δώσει η Κίνα στη ναυπηγική βιομηχανία της, δηλώνει ο πρόεδρος της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ
Οι επιθεωρητές καλούνται να προχωρήσουν στον έγκαιρο προγραμματισμό των επιθεωρήσεων με αφετηρία όλα τα λιμάνια της χώρας
Το τρέχον παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών, περιλαμβάνει 5.735 πλοία συνολικού εκτοπίσματος 281,18 εκατ. gross tonnage, παρουσιάζοντας σταθερή αύξηση από το 2021 και την επανεκκίνηση της παγκόσμιας οικονομίας μετά την πανδημία - Ανάλυση του ναυλομεσιτικού οίκου Intermodal
Στα σχέδια της CMA CGM και ναυπηγικό πρόγραμμα σε ναυπηγεία των ΗΠΑ
Από την 1η Μαΐου του 2025 όλη η Μεσόγειος γίνεται SECA (Περιοχή Ελέγχου Εκπομπών Θείου), που σημαίνει ότι θα πρέπει να είναι απαλλαγμένη από το θείο. Άρα θα πρέπει να χρησιμοποιεί καύσιμο με περιεκτικότητα σε θείο μόλις 0,001%, που είναι πιο ακριβό. Και δεν είναι μόνο αυτό.