Άδωνις Γεωργιάδης: Η αλήθεια για το αίμα και το «μύθο» του E-Delphyn [vid]
Στη Βουλή ο υπουργός Υγείας αποδόμησε τις καταγγελίες περί κινδύνου στην αιμοδοσία και υπερασπίστηκε το νέο εθνικό πληροφοριακό σύστημα.
Στη Βουλή ο υπουργός Υγείας αποδόμησε τις καταγγελίες περί κινδύνου στην αιμοδοσία και υπερασπίστηκε το νέο εθνικό πληροφοριακό σύστημα.
Ο υπουργός Υγείας υπερασπίστηκε το μοντέλο ανάθεσης υπηρεσιών και εξήγησε γιατί οι προσλήψεις πρέπει να κατευθύνονται σε γιατρούς και νοσηλευτές.
Ο υπουργός Υγείας απορρίπτει τις κατηγορίες περί παρεμβάσεων και ανοίγει συζήτηση για νέο θεσμικό πλαίσιο.
Ο υπουργός Υγείας αντέστρεψε πλήρως το αφήγημα περί υποστελέχωσης της Πνευμονολογικής Κλινικής και παρουσίασε εικόνα ενίσχυσης του Ιπποκρατείου σε προσωπικό, υποδομές και χρηματοδότηση.
Νέες Μονάδες Ανακουφιστικής Φροντίδας, κλίνες φιλοξενίας, ηλεκτρονική συνταγογράφηση και ενίσχυση των νησιών αλλάζουν τον χάρτη της φροντίδας ασθενών
Το μήνυμα προς τον ιατρικό κόσμο, η στήριξη στον Γιώργο Πατούλη και το πολιτικό αποτύπωμα των μεταρρυθμίσεων στην Υγεία
Με αιχμή την πλήρη ηλεκτρονική συνταγογράφηση στα νοσοκομεία και την επίκληση υψηλής φαρμακευτικής επάρκειας, ο Υπουργός Υγείας περιγράφει τη μετάβαση του ΕΣΥ σε ένα νέο μοντέλο διακυβέρνησης βασισμένο σε δεδομένα, έλεγχο και διαφάνεια.
Στο 3ο ΣΦΕΕ Summit, ο Υπουργός Υγείας περιέγραψε το μεγάλο δίλημμα που αντιμετωπίζουν πλέον όλα τα ανεπτυγμένα κράτη: πώς θα χρηματοδοτήσουν το κύμα ακριβών καινοτόμων θεραπειών χωρίς να διακινδυνεύσουν τη βιωσιμότητα των συστημάτων υγείας τους.
Η μεγάλη πολιτική αντιπαράθεση για τις υποδομές, το προσωπικό και τα δισεκατομμύρια της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης φέρνει στο προσκήνιο το πραγματικό ερώτημα: πού θα βρισκόταν σήμερα το ΕΣΥ χωρίς τις παρεμβάσεις των τελευταίων ετών;
Οι δημοσκοπήσεις, τα 162 νέα κρεβάτια στο Αττικόν, η αξιολόγηση ανά κλινική, τα DRG και η νέα ψηφιακή εποχή στην Υγεία συνθέτουν το αφήγημα μιας κυβέρνησης που διεκδικεί πολιτική υπεραξία από το μεγαλύτερο κοινωνικό στοίχημα της χώρας.
Εξαγγελίες για προσλήψεις, έργα αναβάθμισης και επιτάχυνση παρεμβάσεων στο ΕΣΥ στη Βόρεια Ελλάδα
Από το ανακαινισμένο Κέντρο Υγείας Άργους Ορεστικού έως τα νέα ΤΕΠ του Νοσοκομείου Καστοριάς, ο υπουργός Υγείας παρουσιάζει ως απάντηση στην κριτική τα έργα, το προσωπικό και τους δείκτες λειτουργίας του συστήματος.
Εγκαίνια σημαντικών ιατροτεχνολογικών υποδομών στο Γενικό Ογκολογικό Νοσοκομείο Κηφισιάς με δωρεά ύψους 840.000 ευρώ και κυβερνητική παρουσία υψηλού επιπέδου.
Σημαντική μείωση στους χρόνους αναμονής καταγράφει το υπουργείο Υγείας, με τα ραντεβού σε βασικές ειδικότητες να κλείνονται πλέον μέσα σε λίγες ημέρες
Νέα ΤΕΠ, προσλήψεις, δωρεά 1 εκατ. ευρώ και ιστορικά χαμηλοί χρόνοι αναμονής συνθέτουν τη νέα εικόνα του νοσοκομείου
Από την Αθήνα έως την Καστοριά, ο Υπουργός Υγείας εγκαινιάζει νέες δομές, ΤΕΠ και ιατρικό εξοπλισμό, παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο πρόγραμμα αναβάθμισης δημόσιων νοσοκομείων των τελευταίων δεκαετιών.
Τριήμερη περιοδεία με έργα, νέα ΤΕΠ, ανακαινισμένα Κέντρα Υγείας και το μήνυμα ότι η Υγεία αλλάζει στην πράξη
Σε συνεργασία με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και τους Δήμους, το Υπουργείο Υγείας ενισχύει τις υπηρεσίες ψυχικής υγείας για παιδιά και οικογένειες
Η επίσκεψη του υπουργού Υγείας στην Αλεξανδρούπολη συνοδεύτηκε από τα εγκαίνια ενός από τα μεγαλύτερα έργα αναβάθμισης νοσοκομείου στην περιφέρεια, με νέες υποδομές, σύγχρονα ΤΕΠ και αναβαθμισμένες ΜΕΘ.
Με επενδύσεις δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, νέα ΤΕΠ και πλήρως ανακαινισμένα Κέντρα Υγείας, ο Υπουργός Υγείας παρουσιάζει το πιο φιλόδοξο πρόγραμμα αναγέννησης του ΕΣΥ των τελευταίων δεκαετιών
Αιφνιδιαστική επίσκεψη στο Νοσοκομείο Ξάνθης μετά τα σχόλια τηλεοπτικής εκπομπής – Παρουσίασε την πρόοδο των έργων, ανακοίνωσε προσλήψεις για τη ΜΕΘ και έστειλε μήνυμα ότι τα νέα ΤΕΠ θα παραδοθούν μέσα στο καλοκαίρι.