Επίθεση τα ξημερώματα σε διμοιρία των ΜΑΤ
Άγνωστοι επιτέθηκαν, λίγο μετά τις 02:00 τα ξημερώματα, με βόμβες μολότοφ και πέτρες, εναντίον διμοιρίας των ΜΑΤ.
Η διμοιρία βρισκόταν στη συμβολή της οδού Τοσίτσα με την Πατησίων.
Στη συνέχεια οι δράστες εξαφανίστηκαν στα στενά της περιοχής.
Σημειώνεται, ότι από την επίθεση δεν υπήρξε τραυματισμός, ενώ η αστυνομία προχώρησε στην προσαγωγή ενός ατόμου, το οποίο αργότερα αφέθηκε ελεύθερο.