Γυναίκα

Λίπος στην κοιλιά: Ώρα να το χάσουμε εύκολα και… έξυπνα!

Λίπος στην κοιλιά: Ώρα να το χάσουμε εύκολα και… έξυπνα!
Το καλοκαίρι πλησιάζει, οπότε ήρθε η ώρα να πούμε αντίο μια για πάντα στο λίπος στην κοιλιά.

Γυμνάζεστε, τρέφεστε υγιεινά, πίνετε νερό, όμως το λίπος στην κοιλιά επιμένει. Τι μπορεί να φταίει και τι μπορείτε να κάνετε για να το… διώξετε. Υπάρχουν κάποιες βασικές αιτίες που ευθύνονται για την εμφάνισή του.

Μία από αυτές είναι ότι δεν καταναλώνετε αρκετό μαγνήσιο. Το μαγνήσιο, πέρα από τα οφέλη του για την υγεία, βοηθά και στην απώλεια βάρους, ενώ σε πρόσφατες έρευνες διαπιστώθηκε ότι περιορίζει την κατακράτηση υγρών από τον οργανισμό. Πράσινα λαχανικά, φασόλια και αβοκάντο καλές πηγές μαγνησίου. 

Η έλλειψη γυμναστικής ή η λάθος επιλογή στον τρόπο εκγύμνασης είναι ένας ακόμη λόγος που μπορεί να οδηγήσει στη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά. Η προπόνηση με βάρη είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να κάψετε θερμίδες και να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά. Φυσικά τρέξιμο, σχοινάκι και ποδηλασία θα βοηθήσουν πολύ. Ο συνδυασμός όλων αυτών, ακόμη περισσότερο!

Περιορίστε το αλάτι. Σίγουρα δίνει γεύση στο φαγητό, η υπερβολική κατανάλωση του όμως κάνει κακό. Οδηγεί σε κατακράτηση υγρών και να το φούσκωμα…. Να θυμάστε ότι τα περισσότερα συσκευασμένα τρόφιμα είναι γεμάτα αλάτι. Για να αποφύγετε την κατανάλωσή του, ενισχύστε τα φαγητά σας με μπαχαρικά.

Ο καλός ύπνος είναι το κλειδί για την απώλεια βάρους. Δεν υπάρχει ούτε μία έρευνα που να μην αναφέρει τις ευεργετικές ιδιότητες του ύπνου (για σώμα και πνεύμα). Ο λίγος και κακός ύπνος ανοίγει την όρεξη και καταναλώνετε περιττές θερμίδες. Κατά μέσο όρο να κοιμάστε καθημερινά επτά έως εννέα ώρες κάθε βράδυ. 

Τέλος, πείτε όχι στο αλκοόλ και αφοσιωθείτε στο νερό!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Γιατί δεν μπορείτε να χάσετε το κοιλιακό λίποςΚάνε πρώτα αυτό, για να καις λίπος σε κάθε προπόνησηΚοιλιακό λίπος: Επικίνδυνο για καρκίνο στις γυναίκεςΑϋπνία: Οι σοβαροί κίνδυνοι για την υγεία