Ελλάδα

Πολυτεχνείο 2018: Ανοιχτοί όλοι οι σταθμοί του μετρό

Πολυτεχνείο 2018: Ανοιχτοί όλοι οι σταθμοί του μετρό

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του pagenews.gr
στο Google Discover
Πολυτεχνείο 2018: Οι σταθμοί του μετρό «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής» που ήταν κλειστοί προληπτικά λόγω της πορείας προς την Αμερικάνικη Πρεσβεία, είναι πλέον ανοιχτοί.

Πολυτεχνείο 2018: Όπως ενημέρωσε η ΣΤΑΣΥ ΑΕ, άνοιξαν όλοι οι σταθμοί του μετρό και η κυκλοφορία του μέσου γίνεται πλέον κανονικά.

Ειδικότερα ανοιχτοί είναι, πλέον, οι σταθμοί του μετρό «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής» που ήταν κλειστοί προληπτικά λόγω της πορείας προς την Αμερικάνικη Πρεσβεία.

Σύμφωνα με την Τροχαία, κλειστές παραμένουν μέχρι αυτή την ώρα, σύμφωνα με την Τροχαία, η Πατησίων από το ύψος της Ιουλιανού και η Βασιλίσσης Σοφίας από το ύψος της Ζαχάρωφ.