Ελλάδα

Ηράκλειο: Σε κρίσιμη κατάσταση νήπιο 2,5 ετών που κατάπιε χάπια

Ηράκλειο: Σε κρίσιμη κατάσταση νήπιο 2,5 ετών που κατάπιε χάπια
Ηράκλειο: Το νήπιο μπέρδεψε τα χάπια με καραμέλες και τα κατάπιε.

Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ηρακλείου, νήπιο 2,5 χρόνων από τη Συρία το οποίο και φέρεται να κατανάλωσε ποσότητα χαπιών.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες το μωρό μπέρδεψε τα χάπια με καραμέλες και τα κατάπιε.

Αγώνα για την σωτηρία του αγοριού, δίνουν οι γιατροί από χθες Κυριακή οπότε και μεταφέρθηκε στο ΠΑΓΝΗ και εισήχθη αμέσως στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων.

Οι γιατροί βρίσκονται συνέχεια «πάνω» στο νήπιο και να κάνουν ότι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να το σώσουν.

«Το παιδί είναι διασωληνωμένο και υποστηρίζεται με μηχανική υποστήριξη ενώ η κατάσταση της υγείας του χαρακτηρίζεται κρίσιμη, με τους γιατρούς να προσπαθούν να το κρατήσουν στην ζωή», ανέφερε στον 9,84 o Διοικητής του νοσοκομείου Γιάννης Τασόπουλος, προσθέτοντας ότι με τη βοήθεια μεταφραστή αναμένεται να διευκρινιστεί τι ακριβώς συνέβη.

Γράψτε το σχόλιο σας

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments