Διεθνή

Κόμπι Μπράιαντ πέθανε: Στα “τυφλά” πήγαινε το μοιραίο ελικόπτερο για 15 λεπτά

Κόμπι Μπράιαντ πέθανε: Στα “τυφλά” πήγαινε το μοιραίο ελικόπτερο για 15 λεπτά
Κόμπι Μπράιαντ πέθανε: Σοκάρουν οι αποκαλύψεις για τη μοιραία πτήση που κόστισε τη ζωή στον θρυλικό αθλητή και άλλα οκτώ άτομα.

Κόμπι Μπράιαντ πέθανε: Έχουν περάσει αρκετές ώρες από την ώρα που έγινε γνωστό ότι ο Κόμπι Μπράιαντ έφυγε από τη ζωή. Ωστόσο η θλίψη παραμένει μεγάλη όχι μόνο για τον κόσμο του αθλητισμού. Εκτός από τον “Black Mamba” στο μοιραίο ελικόπτερο υπήρχαν άλλα οκτώ άτομα που έχασαν τη ζωή τους. Με την πάροδο των ωρών, γίνονται γνωστές όλο και περισσότερες πληροφορίες για την πτήση θανάτου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το ελικόπτερο έκανε γύρους για 15 λεπτά πάνω από το Μπούρμπανκ, περιμένοντας την άδεια των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας με τον πιλότο να στηρίζεται στην όρασή του κι όχι στα όργανα για να πετάξει, πριν το ελικόπτερο συντριβεί. Θυμίζουμε ότι το ελικόπτερο πετούσε υπό συνθήκες ομίχλης σε μια τραχιά πλαγιά έξω από το Λος Άντζελες. Οι συνθήκες που έγινε η πτήση θεωρούταν επικίνδυνες με αποτέλεσμα οι τοπικές αστυνομικές υπηρεσίες να προσγειώσουν τα ελικόπτερά τους.

Έκανε κύκλους για 15 λεπτά

Το ελικόπτερο του Μπράιαντ άφησε τη Σάντα Άνα στο Orange County, νότια του Λος Άντζελες, λίγο μετά τις 9 το πρωί, σε μία στιγμή που οι συνθήκες δεν ήταν κατάλληλες για πτήση. Ο πιλότος είχε ανέβει στα 1.300 πόδια και είχε ορατότητα περίπου πέντε μιλίων. Λόγω των συνθηκών, στηριζόταν στην ικανότητά του να δει κάτω. Περίπου στις 9.20, το ελικόπτερο έκανε κύκλους για περίπου 15 λεπτά ανατολικά του Interstate 5. Οι ελεγκτές είχαν το ελικόπτερο στην αναμονή για περίπου 11 λεπτά, ενώ πρόσεξαν ότι στο Μπούρμπανγκ υπήρχε χαμηλή ορατότητα.

Ο πιλότος θα μπορούσε να επικοινωνήσει με τους ελεγκτές και να τους ζητήσει καθοδήγηση, που θα του επέτρεπαν να κάνει πλοήγηση του σκάφους μέσα στα σύννεφα.Όταν οι πιλότοι πετούν πάνω από το IFR, μπορεί να πάρει πολύ χρόνο, ειδικά στην νότια Καλιφόρνια, όπου η κυκλοφορία είναι επιβαρυμένη. Σύμφωνα με δηλώσεις του Πολ Κλάιν, βοηθού καθηγητή στο City University της Νέας Υόρκης, στο New York Magazine, η πτήση εντός FIR σημαίνει ότι θα μπορούσε κάποιος να βρίσκεται στην αναμονή για περίπου μία ώρα. «Είσαι ένας από αυτούς που περιμένουν και δεν έχει σημασία εάν είσαι ο Κόμπι Μπράιαντ», πρόσθεσε.

Το αεροσκάφος συνέχισε την πορεία του και γύρω στις 9.40 στράφηκε προς τα δυτικά. Τέσσερα λεπτά αργότερα, στις 9.44 το πρωί, το ελικόπτερο γύρισε και πάλι προς τα νοτιοανατολικά και ανέβηκε σε ύψος άνω των 2.000 ποδιών, σε μια προσπάθεια να απομακρυνθεί από το έδαφος. Σύμφωνα με όσα προκείπτουν από τα ηχητικά ντοκουμέντα ελεγκτής είπε στον πιλότο ότι πετάει πολύ χαμηλά για να εντοπιστεί από τα ραντάρ. Όμως η συγκεκριμένη φράση δεν αποτελούσε σήμα κινδύνου, καθώς το ελικόπτερο ανέβαινε εκείνη τη στιγμή και ο ελεγκτής αναφερόταν στην τεχνική δυσκολία με την ανάγνωση δεδομένων αντί να προειδοποιεί για μια επικείμενη συντριβή.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments