Πως Να

Πως να μείωσεις το στρες

Πως να μείωσεις το στρες
Πως να : 10 αποτελεσματικοί τρόποι για να νικήσεις το στρες
Πως να : 10 αποτελεσματικοί τρόποι για να νικήσεις το στρες

Τελικά, τι είναι το στρες; Πρόκειται για μία πολύ συνηθισμένη, πολύ φυσιολογική ψυχοσωματική αντίδραση όταν οι καταστάσεις το απαιτούν. Νιώθουμε στρες όταν αντιμετωπίζουμε καταστάσεις που μας προκαλούν πίεση και μας αναγκάζουν να κάνουμε δεκάδες σκέψεις το δευτερόλεπτο. Κάτι, δηλαδή, που συμβαίνει σχεδόν καθημερινά σε όλους μας. Το στρες ή αλλιώς άγχος είναι η φυσική αντίδραση του οργανισμού όταν νιώθει ότι χρειάζεται περισσότερη αντοχή για να επιβιώσει. Μέχρι εδώ όλα καλά. Το ζήτημα όμως είναι πως δεν κυνηγάμε πια άγρια ζώα στα δάση. Οι εποχές που ζούμε είναι ιδιαίτερα περίπλοκες και πολύ συχνά μας μπερδεύουν Είμαστε ικανοί να στρεσαριστούμε με το παραμικρό και πολλές φορές τελείως άσχετο λόγο.

Πως να μειώσεις το στρες

1.Γίνε πιο σκληρός απέναντι στο άγχος

Ακούγεται υπερβολικά old school αλλά είναι αλήθεια: η ζωή χρειάζεται παραπανίσιες αντοχές και για αυτό θα πρέπει να συνηθίσεις. Δε χρειάζεται να κλατάρεις με το παραμικρό, κανείς δεν έχασε ποτέ το κεφάλι του επειδή έκανε ένα απλό λάθος.

2 .Κάνε γυμναστική

Το να κάθεσαι όλη μέρα και να ταλαιπωρείς το μυαλό σου με προβλήματα δεν οδηγεί πουθενά. Η γυμναστική από την άλλη σε βοηθά να έχεις ευεξία και να μην κάνεις περιττές αρνητικές σκέψεις.

3.Η φύση είναι φίλος σου

Πιστεύεις ότι να το ζεις αποκλειστικά στο τσιμέντο είναι λύση; Το πράσινο είναι απαραίτητο για όλους μας και, ναι, μας κάνει πιο ευτυχισμένους.

4.Γιόγκα, διαλογισμός, ανάσες

Σε αντίθεση με τον Δυτικό Κόσμο που συνήθως ψάχνει την ηρεμία στις καταχρήσεις, στην Άπω Ανατολή έχουν βρει εδώ και αιώνες άλλους τρόπους απόδρασης. Μήπως να τους δοκίμαζες;

5.Φτιάξε μία λίστα με όσα σου προκαλούν άγχος

Μπορεί να νομίζεις ότι γνωρίζεις καλά τον εαυτό σου, μόνο όμως όταν κρατήσεις ένα προσωπικό ημερολόγιο θα βρεις τις πραγματικές αιτίες που πυροδοτούν το δικό σου στρες. Είναι πολύ πιθανό έτσι να ανακαλύψεις πράγματα που δεν είχες καν φανταστεί.

6. Μην ξεχνάς τον ύπνο

Καλή η διατροφή, καλή η γυμναστική, καλές οι ασκήσεις ζεν. Το σώμα όμως χρειάζεται ξεκούραση και όταν εσύ του τη στερείς, εκείνο κάποια στιγμή αντιδρά. Όσο πιο κουρασμένος είσαι, τόσο πιο εύκολα θα νιώθεις στρες.

7. Βάλε πρόγραμμα

Τα deadlines δημιουργούν άγχος. Αν λοιπόν δε θες να αγχώνεσαι τότε θα πρέπει να κάνει κάτι για αυτό, και να γίνει οργανωτικός.

8.Λιγότερη καφεΐνη

Όχι, δεν είναι απαραίτητο να κόψεις τον καφέ. Έχεις όμως σκεφτεί ποτέ ότι οι τρεις τριπλοί φρέντο την ημέρα μπορεί να σου αυξάνουν τη νευρικότητα;

9.Περισσότερη κοινωνικοποίηση, λιγότερο άγχος

Ένας βασικός τρόπος για να διατηρείς την ηρεμία σου είναι να βρίσκεσαι αρκετά συχνά με ανθρώπους που εκτιμάς, σέβεσαι, και περνάς καλά μαζί τους. Ναι, οι φίλοι αποτελούν ένα από τα καλύτερα αγχολυτικά.

10;.Μάθε να λες όχι

Σκέψου ότι οι υποχρεώσεις είναι μία σκάλα που πρέπει να ανεβαίνεις συνεχώς. Καλό είναι να μην της δίνεις και άλλο ύψος. Ή πιο σωστά: καλό είναι να μη σε αναγκάζουν οι υπόλοιποι να βάζεις και άλλα σκαλοπάτια υποχρεώσεων.

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments