Πολιτική

Καλαφάτης: Πρώτιστο καθήκον να αποφευχθεί η διατάραξη του συγκοινωνιακού έργου και η ταλαιπωρία των πολιτών

Καλαφάτης: Πρώτιστο καθήκον να αποφευχθεί η διατάραξη του συγκοινωνιακού έργου και η ταλαιπωρία των πολιτών
Καλαφάτης: Τι αναφέρει ο Υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας και Θράκης κ. Σταύρος Καλαφάτης

«Πρώτιστο καθήκον όλων είναι να αποφευχθεί η διατάραξη του συγκοινωνιακού έργου και η ταλαιπωρία των πολιτών. Συναντήθηκα με τους εργαζόμενους, αλλά και τη διοίκηση και γνωρίζω ότι το Υπουργείο Μεταφορών επιδιώκει τα όποια προβλήματα να λυθούν με διάλογο», τονίζει ο Υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας και Θράκης κ. Σταύρος Καλαφάτης σε δήλωσή του στην εφημερίδα “Karfitsa” σχετικά με τις κινητοποιήσεις στον ΟΑΣΘ.

Ο κ. Καλαφάτης συγκεκριμένα αναφέρει:

«Πρώτιστο καθήκον όλων είναι να αποφευχθεί η διατάραξη του συγκοινωνιακού έργου και η ταλαιπωρία των πολιτών. Συναντήθηκα με τους εργαζόμενους, αλλά και τη διοίκηση και γνωρίζω ότι το Υπουργείο Μεταφορών επιδιώκει τα όποια προβλήματα να λυθούν με διάλογο.

Τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, είναι σε εξέλιξη διεργασίες για την αύξηση των μισθολογικών κλιμακίων της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας. Παράλληλα η κυβέρνηση προωθεί νομοθετική ρύθμιση για τη διασφάλιση των επιδομάτων βαρέων και ανθυγιεινών των εργαζομένων.

Αντιλαμβανόμαστε τα πολλά προβλήματα και τις δυσκολίες που προκύπτουν από τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων. Η πραγματικότητα είναι ότι παραλάβαμε έναν Οργανισμό διαλυμένο. Διπλασιάσαμε τον στόλο των οχημάτων. Ανοίξαμε το διαγωνισμό για νέα, καινούργια ηλεκτροκινούμενα λεωφορεία. Αυτές ήταν οι πρώτες ανάγκες του Οργανισμού κι αυτές προσπαθούμε να ικανοποιήσουμε πρώτες.

Θυμίζω ότι υπογράψαμε σύμβαση συνεργασίας με τα ΚΤΕΛ και, μέσω leasing, διπλασιάσαμε τον αριθμό των λεωφορείων που κυκλοφορούσαν σε όλη την Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, μειώσαμε το κόστος λειτουργίας κατά 50 εκατ. ευρώ το χρόνο. Επιπλέον, με νομοθετική ρύθμιση διασφαλίσαμε το 90% του μισθού των υπαλλήλων του ΟΑΣΘ, ποσό που καταβάλλονταν επιπλέον του ενιαίου μισθολογίου. Κι αυτό, παρά το ότι, ύστερα από την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, οι εργαζόμενοι είχαν ενταχθεί όσον αφορά τα μισθολογικά τους στο καθεστώς του ενιαίου μισθολογίου».

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments